השוק

רמי לוי מסתער על שוק החשמל? בדרך לרסק את המחירים בישראל

איש העסקים רמי לוי כבר חולש על לא מעט תחומים בישראל. מרשת השיווק המפורסמת, דרך חברת התעופה ישראייר ועד חברת הסלולר רמי לוי תקשורת. אך כעת, לוי רומז כי הוא עתיד להסתער בקרוב על שוק החשמל, זאת על רקע הרפורמה בשוק שהפסיקה את המונופול של חברת החשמל ויצרה תחרות שמורידה את המחירים בעשרות אחוזים
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
איש העסקים רמי לוי, ממשיך להתרחב ולחפש עולמות חדשים להיכנס אליהם. בעלי רשת המרכולים הגדולה "רמי לוי שיווק השקמה", מחזיק בשליטה בחברת התעופה ישראייר, וכמו כן ברשת הסלולרית הווירטואלית "רמי לוי תקשורת".
אבל האם רמי לוי מתכנן להסתער על שוק חדש? כידוע, בעקבות רפורמת החשמל, חברות רבות בשוק, כמו למשל בזק, סלקום, אלקטה פאוור, פרטנר, הוט, פזגז ואמישראגז החלו למכור שירותי חשמל, כאשר התחרות על השוק עלתה ובכך גם המחירים ירדו. בכך, המונופול של חברת החשמל על שוק החשמל בישראל הסתיים.
בראיון שערך רמי לוי ל"גלובס", הוא דיבר על הרצון שלו להיכנס לשוק החשמל. איש העסקים סיפר: "זו חברה ציבורית, לא עסק פרטי, צריך להתנהל בהתאם לנהלים. נחפש עוד עסקים כדי לייצר סינרגיה. יש כל מיני תחומים על הפרק, כמו חשמל וחיזוק כרטיס המועדון שלנו".
כאמור, לאחרונה נכנסה רפורמת החשמל לתוקף, במסגרתה כל צרכן בישראל יכול כעת לבחור מאיזה ספק הוא רוכש את החשמל וליהנות מהנחה של 15% עד 20% מתעריף החשמל. המהלך צפוי לחסוך לכל משק בית מאות ואף אלפי שקלים בשנה בהתאם להצעות המספקים, לאופי השימוש ולשעות צריכת החשמל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה