תרבות ופנאי

כוכבת הפופ הגדולה היא לא גבר: "ראיתי בזה שקר לא מזיק"

ליידי גאגא מתייחסת לשמועה מימי הקריירה הראשונים שלה: "לא הרגשתי כמו קורבן. השקר הזה לא הזיק לי ואני בחרתי להתעלם ממנו"
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ליידי גאגא, שפרצה לעולם המוזיקה עם הלהיט "Just Dance", משקפת על הדרך הארוכה שעשתה מאז תחילת הקריירה שלה. בראיון לתוכנית "מה הלאה? העתיד עם ביל גייטס", גאגא חשפה פרטים על שמועה שנקרמה עוד בתחילת דרכה המקצועית. השמועה, שטענה שהיא גבר, ריחפה מעל ראשה במשך שנים רבות.
במהלך הראיון, גאגא הסבירה שהיא בחרה להתעלם מהשמועה, שראתה בה שקר לא מזיק: "הנושא הזה מעולם לא גרם לי להרגיש כמו קורבן. חשבתי שעדיף להתמקד בדברים חשובים יותר ולמנוע פגיעה באחרים". היא ציינה שאם הייתה מתמקדת בשמועה, זה היה עלול לגרום לילדים אחרים להרגיש שמישהו כמוה מתבייש בכך. "מה לגבי ילד שיואשם בדבר כזה ויחשוב שמישהי מוכרת כמוני מתביישת בזה? הייתי במצבים שבהם הכחשה של שמועה הייתה עלולה להזיק לאנשים אחרים. במקרה הזה, ניסיתי להשתמש במידע השגוי על מנת ליצור דיון ולהדגיש רעיון אחר".
גאגא, שלמרות השמועות הצליחה לבנות קריירה מרשימה, שחררה אינספור להיטים והפכה לכוכבת קולנוע עם תפקידים בולטים. היא צפויה להופיע בסרט "הג'וקר: טירוף בשניים" לצידו של חואקין פיניקס. לדבריה, השמועות מהעבר הפכו לחלק מהקריירה שלה, והיא רואה בכך עוד פרק בדרך הארוכה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה