בעולם

ביל גייטס משיק סדרה עם נטפליקס ומעוניין לעבוד עוד 20-30 שנה

"וורן באפט עדיין מגיע למשרד שישה ימים בשבוע", אמר מייסד מיקרוסופט בן ה-68 ל-CNBC. אגדת הטכנולוגיה עוסק היום בעיקר במציאת פתרונות לבעיות גלובליות כמו מחלות, עוני ושינויי אקלים ומגיע לנטפליקס עם סדרה דוקומנטרית חדשה
שרון בירקמן | 
ביל גייטס (צילום Joe Dunnavant ופייסבוק)
בגיל 68, ביל גייטס חושב שלעבוד בפחות ממשרה מלאה "נשמע נורא". גייטס מקווה ללכת בעקבות חברו הוותיק וורן באפט, שמכהן כיו"ר ומנכ"ל ברקשייר התאווי בגיל 94 ולא נראה שמתכוון לפרוש בקרוב. "החבר שלי וורן באפט עדיין מגיע למשרד שישה ימים בשבוע", אמר גייטס בראיון ל-CNBC Make It. "אז אני מקווה שהבריאות שלי תאפשר לי להיות כמו וורן".
מייסד מיקרוסופט עדיין מחזיק בטייטל של "יועץ טכנולוגי" למיקרוסופט ובעיקר משקיע את זמנו והונו – שעומד, להערכת פורבס, על כ-128 מיליארד דולר – במציאת פתרונות לבעיות הגלובליות שהוא רואה כחשובות ביותר, בעיקר מחלות, עוני, שינויי אקלים וגישה לבריאות ולחינוך. הבעיות האלה עומדות גם בלב הפרויקט האחרון שלו: סדרת דוקו-דרמה בת חמישה פרקים בנטפליקס בשם "מה הלאה? העתיד עם ביל גייטס", שתגיע למסכים ב-18 בספטמבר. "קרן ביל ומלינדה גייטס תחגוג את השנה ה-25 שלה בשנה הבאה. עדיין לא חיסלנו את הפוליו, עדיין לא חיסלנו את המלריה. אני מאוד מחויב לדברים האלה", אמר. 

"אני לא עובד קשה כמו פעם", אמר גייטס. "בשנות העשרים שלי לא האמנתי בסופי שבוע ובחופשות". הוא דרש מסירות דומה גם מהעובדים שלו.  בראיון משותף עם החבר הטוב וורן באפט ל-charlie rose ב-2017, סיפר גייטס שבאפט שכנע אותו לשחרר קצת. המשקיע הרגיע את גייטס שהוא לא חייב למלא כל דקה בלוח הזמנים שלו כדי להיות איש עסקים רציני. "אני יכול לקנות כל מה שאני רוצה, אבל אני לא יכול לקנות זמן", אמר באפט באותו ראיון.
בטקס הסיום באוניברסיטת צפון אריזונה בשנה שעברה גייטס סיפר לסטודנטים שהוא השתנה. "הייתי רוצה שמישהו יאמר לי מוקדם יותר להפסיק כשצריך", אמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה