מינויים

נייקי נערכת לשינוי גדול: מה צפוי למותג החדש תחת המנכ"ל החדש?

אליוט היל, שצמח בתוך נייקי, יחליף את ג'ון דוהנו כמנכ"ל החדש של החברה ויוביל את החברה בתקופה של ירידה במכירות והתמודדות עם תחרות גוברת ממותגים צעירים

מערכת ice | 
נייקי (צילום unsplash)
נייקי הודיעה הלילה כי אליוט היל יכנס לתפקיד מנכ"ל החברה ב-14 באוקטובר, במקומו של ג'ון דונהו. היל, שנמצא בנייקי מאז 1988, יקבל את המושכות בחברה בתקופה של שינויים ואתגרים. דונהו, שהצטרף לנייקי ב-2020, יפנה את מקומו להיל, שבנה את הקריירה שלו בחברה מאז שהיה מתמחה צעיר.
היל, שגדל באוסטין, טקסס, ובילה את כל הקריירה שלו בנייקי, מגיע לתפקיד החדש עם ניסיון רב וידע עמוק במותג. הוא החל את דרכו מיד לאחר סיום לימודיו באוניברסיטת אוהיו, והפך לדמות מרכזית בניהול שותפויות עם ספורטאים בולטים כמו מייקל ג'ורדן. במהלך תקופתו בנייקי, היל נודע בנחישותו ובמחויבותו, תכונות שייתכן ויתממשו כעת במנכ"לותו החדשה.
נייקי מתמודדת עם ירידה במכירות ופערים מול מותגים צעירים כמו On ו-Hoka. החברה נמצאת כעת בתהליך קיצוץ בהוצאות עם מטרה לחסוך שני מיליארד דולר בשלוש השנים הקרובות. היל יידרש להוביל את החברה בתקופה זו ולנסות להחזיר את המותג למרכז הבמה תוך שיפור החדשנות והמיצוב בשוק.
נייקי ציפתה לתגובות חיוביות למינוי היל, וכבר עכשיו יש ציפיות רבות ממנו להניע שינוי. אנליסטים בשוק מציינים כי נדרשת רענון מיידי כדי לשוב ולהמריץ את התרבות והחדשנות בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה