תקשורת ומדיה

גאולה אבן סער בהלם: "דבר כזה עוד לא ראיתי"

זוגתו של גדעון סער, מגישת הטלוויזיה גאולה אבן סער, חשפה את האיומים שהיא ומשפחתה מקבלים אחרי שנודע כי גדעון עשוי להתמנות לתפקיד שר הביטחון על חשבון יואב גלנט. כעת, היא חושפת את האיומים שהיא מקבלת וטוענת: "זו מכונת רעל שכסף גדול בצדה. תשכחו מזה שאפעל לשנות החלטה שיחשוב שנכון לקבל"
מערכת ice |  1
גאולה אבן (צילום מסך רשת 13)
לאחר תקופה ארוכה בה יחסי ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר הביטחון יואב גלנט נעשים קרירים יותר ויותר ברקע חילוקי הדעות המקצועיים והפוליטיים, ישנה התחממות ביחסי נתניהו עם ח''כ גדעון סער, אותו מעוניין נתניהו למנות לתפקיד שר הביטחון במקום יואב גלנט.
אבל ההשמצות הקשות והביקורת על סער, מגיעות גם למשפחתו, אחרי שאשתו, גאולה אבן סער, חשפה כי היא מקבלת איומים קשים על חייה. היום (שישי) מגישת הטלוויזיה כתבה תור ב"מעריב", בו היא התייחסה לאיומים והקללות הקשות שהיא מקבלת בימים האחרונים.
גאולה אבן סער כתבה בין היתר: "מקבלים גל מטורף וחדש של קללות ואיומים, אלפי סימוסי רעל ושטנה שמשוגרים אליי לנייד על בסיס יומי. אתם השתגעתם? אני (או בעלי) היינו בתפקיד בזמן טבח 7 באוקטובר? אולי אני צריכה לקחת אחריות על המחדל".
המגישה הוותיקה המשיכה וסיפרה כי "זו מכונת רעל שכסף גדול בצדה, ותאמינו לי, צברתי ניסיון עם מכונות רעל. אבל דבר כזה, בהיקפים כאלה ובשיטתיות כזו – עוד לא ראיתי. תשכחו מזה שאפעל לשנות החלטה שיחשוב שנכון לקבל".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בעלה הפך לאופורטיוניסט כל הזמן, אז הכעס הוא משני הצדדים
    מבין עניין 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכעס הוא גם מביביסטים שרוצים להחלישו במצוות אדונם.
    סגור