טלוויזיה

גאולה אבן סער מזועזעת: "מאיימים עליי, על הילדים"

זוגתו של גדעון סער, מגישת הטלוויזיה גאולה אבן סער, שאף כיכבה לאחרונה ברוקדים עם כוכבים בקשת 12, סיפרה בראיון ל-103FM: "כזה דבר אף פעם לא ראיתי. מכונת  רעל משומנת היטב, הרבה כסף שמושקע באירוע, ניסיון בוטה באמצעות סחיטה, באמצעות איומים כלפי נבחר ציבור והמשפחה שלו"
מערכת ice |  3
גאולה אבן (צילום מסך רשת 13)
לאחר תקופה ארוכה בה יחסי ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר הבטחון יואב גלנט נעשים קרירים יותר ויותר ברקע חילוקי הדעות המקצועיים והפוליטיים, ישנה התחממות ביחסי נתניהו עם ח''כ גדעון סער, אותו מעוניין נתניהו למנות במקום גלנט בהקדם. אבל ההשמצות הקשות והביקורת על סער, מגיעה גם למשפחתו.
זוגתו, מגישת הטלוויזיה גאולה אבן סער, שאף כיכבה לאחרונה ברוקדים עם כוכבים בקשת 12, סיפרה בראיון ל-103FM: "כזה דבר אף פעם לא ראיתי. מכונת  רעל משומנת היטב, הרבה כסף שמושקע באירוע, ניסיון בוטה באמצעות סחיטה, באמצעות איומים כלפי נבחר ציבור והמשפחה שלו".
 
עוד אמרה: "שקלתי לבוא לאולפן ולהודיע שאני מקבלת אחריות על ה-7 באוק', על המחדל על הטבח, על הניהול הכושל של המלחמה, על אי השבת החטופים, על אי השבת המפונים לביתם. בכל אלה הואשמתי השבוע. על הידיעה לפי שר הביטחון הבא יהיה אישי, גדעון סער. אלפי הודעות שמקללים שמאיימים עליי, על הילדים"

נתניהו, שתקופה ארוכה מחפש דרכים יצירתיות להזיז את גלנט מכסאו, נדמה שמעוניין להגביר הילוך נוכח העלייה בהתחממות הגזרה הצפונית. גלנט, המקשה על נתניהו הן מצד חילוקי הדעות המקצועיים בתפיסה הבטחונת, והן בין היתר חילוקי הדעות הפוליטיים, כמו נושא גיוס החרדים לצה''ל, מקשים על נתניהו לפעול בשיתוף פעולה עם יתר השרים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי?! הנאורים?! לא יכול להיות! הם לא בבונים! (ל"ת)
    סגי נהור 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    החברים שלה השמאלנים ... (ל"ת)
    החברים שלה השמאלנים 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ככה זה שמתפכחים . מבינים איזה סרטן יש פה
    חחחחח 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל עם ישראל יתגבר עליו!
    סגור