טלוויזיה

גאולה אבן סער בהתבטאות מפתיעה: "לפחות הוא אומר אמת"

גאולה אבן סער אמרה בתגובה לדבריו של השר דיכטר ב-103FM על מיטוט שלטון החמאס: "לפחות הוא אומר את האמת, בדכ" בליכוד מתקשים להודות בזה, במיוחד רה"מ שהוא נותן להבין שיש כמו אווירה של ריחוף באוויר, 'עוד שנייה אנחנו שם'. אנחנו לא עוד שנייה שם"
מערכת ice |  2
גאולה אבן (צילום מסך רשת 13)
ראיון מאוד יצרי התקיים הבוקר ב-103FM, כאשר שר החקלאות אבי דיכטר דיבר על האפשרות למוטט את שלטון החמאס בעזה ביום שאחרי מלחמת 'חרבות ברזל', למגישה גאולה אבן סער היה הרבה מה לומר בנושא.
שר החקלאות וראש השב"כ לשעבר אבי דיכטר, דיבר על מיטוט היכולת השלטונית של חמאס בעזה: "זה יעד שעוד רחוק מהשגה. אחת הדרכים להשיג את זה לדעתי זה לשלוט בעזה, זה אומר, לשלוט גם בסיוע ההומינטרי, שכיום מי שמכתיב אותו כשנכנס לעזה זה חמאס, את היכולת הזו צריך לקחת מהם, ולבצע ע"י שליטה בעזה".

השר אבי דיכטר, ב-103FM על אפשרות למערכה בצפון מול חיזבאללה: "העובדה שיש לנו יכולות בצבא, לא אומר שצריך בכל רגע נתון להדרדר למלחמה, לצערי ב-7 באוק' נגררנו למלחמה. בצפון אנחנו רוצים לשלוט במצב אם יידרש יציאה למלחמה, הקבינט יקבל החלטה הצבא ערוך ונערך לבצע את ההחלטה באופן המירבי".
גאולה אבן סער אמרה בתגובה לדבריו של השר דיכטר: "לפחות הוא אומר את האמת, בדכ" בליכוד מתקשים להודות בזה, במיוחד רה"מ שהוא נותן להבין שיש כמו אווירה של ריחוף באוויר, 'עוד שנייה אנחנו שם'. אנחנו לא עוד שנייה שם"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד פרשנות בטחונית…. גאולה אבן… (ל"ת)
    די 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גאולה הנוירוטית המאוסה
    אמרה גאולה המצמצמת 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכי
    סגור