משפט

הצתת רכבו של הרב ליאור: נעצר חשוד ממזרח ירושלים

בן 57, תושב מזרח העיר, נעצר בסוף השבוע בחשד להצתת הרכב של הרב דב ליאור. המכונית הוצתה ביום שישי בבוקר בעת שחנתה בחניון בשכונת בית אורות בירושלים
מערכת ice | 
הרכב השרוף של הרב דב ליאור אחרי ההצתה (צילום דוברות המשטרה)
נעצר חשוד בהצתת רכבו של הרב דב ליאור: במהלך סוף השבוע נעצר תושב מזרח ירושלים בן 57 ערבי כחשוד בהצתה, 
מכוניתו של הרב ליאור, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, הוצתה כזכור ביום שישי בבוקר בחניון בשכונת בית אורות שבהר הזיתים. ההצתה הגיעה אחרי לילה שבו נזרקו בקבוקי תבערה על ידי ערבים תושבי העיר לעבר בתי היהודים בשכונה. 
בעקבות המקרה פתחו שוטרי תחנת שלם של מחוז ירושלים בחקירה, וכבר במהלך סוף השבוע איתרו את זהות החשוד במעשה. בפעילות של תחנת שלם עם מסתערבים של מג"ב נעצר החשוד, גבר בן 57, תושב מזרח ירושלים. המעצר התרחש בשבת לפנות בוקר.
לפי החקירה, החשוד הצית את הרכב באמצעות חומר דליק. קודם להצתת המכונית, החשוד ניסה להצית כלי רכב אחר באותו המקום אך לא הצליח, ומאוחר יותר הוא חזר כדי לנסות שוב. ההערכה היא כי החשוד לא התכוון להצית דווקא את רכבו של הרב ליאור, אלא התכוון מתוך מניע לאומני כללי להצית רכב של יהודי באשר הוא.
בשבועות האחרונים, נרשמו נסיונות להצית רכבי הסעות בשכונת סילוואן (כפר השילוח) שנעצרו בידי שוטרי מחוז ירושלים. בסיום החקירה הוגשו כתבי אישום נגד המעורבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה