משפט

זוועה ברשת הפארם: לא תאמינו מה הרוקח הסתיר בארון

שוטרי מחוז מרכז של משטרת ישראל עצרו תושב לוד לאחר שחשפו בארון נעול ברשת סופר פארם בעיר בה עובד כרוקח 3 אקדחים, מחסניות ותחמושת. בהתאם לממצאי החקירה הוגש נגדו כתב אישום
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום חן גלילי)
שוטרי מחוז מרכז של משטרת ישראל עצרו תושב לוד לאחר שחשפו בארון נעול בסניף של רשת סופר פארם בעיר בה עובד כרוקח 3 אקדחים, מחסניות ותחמושת. בהתאם לממצאי החקירה משטרת ישראל הודיעה כי הוגש אתמול (שלישי) כנגד הרוקח כתב אישום.
שוטרי ובלשי תחנת לוד פתחו בחקירה לפני שבועיים עם קבלת דיווח בדבר חשד להחזקת אמל״ח במשרד ברשת פארם מוכרת בלוד. בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד בארון נעול במקום, בו חשפו 3 אקדחים, מחסניות ותחמושת רבה ועצרו לחקירה את החשוד העיקרי תושב לוד בשנות השלושים לחייו, אשר עובד במקום כרוקח בחשד למעורבות במעשה, יחד עם עוד שני חשודים נוספים.
בסיום חקירתם של השלושה, הם נכלאו ומעצרו של החשוד העיקרי הוארך מעת לעת בבית המשפט, כאשר השניים הנוספים שוחררו לביתם בתנאים מגבילים. כאמור, בהתאם לממצאי החקירה הוגש אתמול כנגד החשוד העיקרי כתב אישום על ידי הפרקליטות ובקשת מעצר תום הליכים.
הנשק שנתפס בארון של הרוקח (צילום: דוברות משטרת ישראל)
הנשק שנתפס בארון של הרוקח (צילום: דוברות משטרת ישראל)
מבצע המשטרה, שהוביל לחשיפת המטמון המסוכן, היה תוצאה של עבודת מודיעין מדויקת ומתוחכמת. שוטרי ובלשי תחנת לוד, מצוידים במידע מודיעיני מהימן ובצו חיפוש חתום על ידי שופט, ערכו חיפוש ממוקד בסניף. הפעולה המשטרתית המדויקת מדגישה את החשיבות של עבודת מודיעין איכותית במאבק בפשיעה, במיוחד כאשר היא מתרחשת במקומות בלתי צפויים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה