משפט

דרמה בסופר פארם: זה מה שהרוקח הסתיר בארון

החשוד, רוקח בסניף בעיר לוד, שזהותו טרם נחשפה, נעצר יחד עם שני תושבי העיר נוספים, בחשד למעורבות בהחזקת אמצעי לחימה בלתי חוקיים. הגילוי המדהים כלל שלושה אקדחים, מחסניות ותחמושת, שהוסתרו בקפידה בארון נעול בתוך הסניף
מערכת ice |  3
סופר פארם (צילום חן גלילי)
בסוף השבוע האחרון, נחשפה פרשה מטלטלת בלב העיר לוד, המאירה באור בוהק את המורכבות של אתגרי הביטחון והפשיעה בישראל. סניף מקומי של רשת סופר-פארם,, הפך למוקד של חקירה משטרתית מסעירה, כאשר התגלה מצבור נשק מוסתר בתוככי הסניף.
במרכז הפרשה עומד רוקח הסניף. החשוד, שזהותו טרם נחשפה, נעצר יחד עם שני תושבי העיר נוספים, בחשד למעורבות בהחזקת אמצעי לחימה בלתי חוקיים. הגילוי המדהים כלל שלושה אקדחים, מחסניות ותחמושת, שהוסתרו בקפידה בארון נעול בתוך הסניף.
מבצע המשטרה, שהוביל לחשיפת המטמון המסוכן, היה תוצאה של עבודת מודיעין מדויקת ומתוחכמת. שוטרי ובלשי תחנת לוד, מצוידים במידע מודיעיני מהימן ובצו חיפוש חתום על ידי שופט, ערכו חיפוש ממוקד בסניף. הפעולה המשטרתית המדויקת מדגישה את החשיבות של עבודת מודיעין איכותית במאבק בפשיעה, במיוחד כאשר היא מתרחשת במקומות בלתי צפויים.
על פי הודעת המשטרה מדובר היה בכוח משימה מיוחד של מחוז מרכז הפועל לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, ונעצרו חוץ מהרוקח שני חשודים נוספים בחשד להחזקת 3 אקדחים, מחסניות ותחמושת שהוסלקו בארון נעול ברשת פארם.
שוטרי ובלשי תחנת לוד ביצעו במהלך הסופ"ש פעילות מבצעית יזומה בתחום האמל"ח, לסיכול אירועים פליליים אלימים ברחוב הערבי למען שלום הציבור. 
בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד ברשת פארם בלוד, במסגרתו הצליחו לחשוף 3 אקדחים מוסלקים, מחסניות ותחמושת ועצרו לחקירה 3 תושבי לוד, בשנות ה-20-30 לחייהם,  ביניהם עובד המקום - רוקח במקצועו.
במשטרה מסרו: "תפיסת אמצעי הלחימה בסופ"ש, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי  הפשיעה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה אתם מצפים?!
    אנצי!!!! 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שלא דבש קיפודים או סוכר רעפים-שייקה לוי הגשש החיוור מדגים מה זה דברים מגוחכים ומוזרים!!!!
    סגור
  • 2.
    ככה זה כאשר מעסיקים בני דודים, החוק ממש לא מעניין אותם (ל"ת)
    אבי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    1.2.3... אני מנחש שמדובר בערבים? לא יכול להיות.. (ל"ת)
    אודי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור