משפט

סופר פארם תפצה לקוחות ב-340 אלף שקל: מי ייהנה מהכסף?

תביעה ייצוגית נגד רשת הפארם גרסה שהרשת לא מקבלת בקבוקים ריקים בניגוד לחוק הפיקדון. בשנה שעברה סוכם כי תחלק 50 אלף בקבוקי מים בטעמים – אך בעקבות עתירה נוספת סוכם כי תחלק תחתונים וגופיות לחיילים
מערכת ice |  1
סופר פארם (צילום יחצ, pngwing)
רשת סופר פארם תפצה את הלקוחות בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה נגדה במוצרים בסכום כולל של 340 אלף שקל – אבל לא בבקבוקי מים בטעמים כפי שנפסק מלכתחילה. כך הוחלט באחרונה בבית המשפט המחוזי מרכז.
אתר  ynet פרסם כי במסגרת הסדר הפשרה שהושג, סופר פארם תחלק תחתונים וגופיות לחיילי צה"ל בשווי הסכום הנ"ל. במקור, הוחלט באפריל שנה שעברה כי הרשת תחלק ללקוחות 50 אלף בקבוקי מים בטעמים, תחת המותג לייף-וולנס, תמורת קופון חינם באפליקציה שבו יצוין "להגברת מודעות הציבור לחוק הפיקדון". אלא שעמותת צלול הגישה התנגדות לכך.
הסיבה: התביעה הייצוגית שבגינה חויבה סופר פארם לפצות לקוחות, עסקה בכך שהרשת פועלת בניגוד לחוק הפיקדון, ובחלק מסניפיה לא מקבלים בקבוקים ריקים למרות שהיא מוכרת משקאות. בעמותת "צלול" טענו כי חלוקת בקבוקי פלסטיק נוספים היא בדיוק ההיפך ממה שנועדה התביעה המקורית להשיג.
בתביעה ייצוגית אחרת שהוגשה כנגד סופר פארם הוחלט בחודש מרץ השנה כי הרשת תתרום מוצרים בהיקף של 3 מיליון שקל לעמותות המסייעות לנזקקים, קשישים, ניצולי שואה ולכוחות הביטחון והמפונים. זאת, לאחר שהתובעים טענו כי סופר־פארם התקשרה לכאורה בהסכמים עם קניונים ומרכזים מסחריים בדרישה להיות רשת הפארם הבלעדית במקום, ופגעה בתחרות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי השופט
    המממ 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי השופט המפגר שפסק פיצוי של 50,000 בקבוקי פלסטיק. אלוהים, איך עבר את המבחנים לתואר. כנראה קנה את התואר איפה שמירי רגב קנתה.
    סגור