מינויים

אחרי 18 שנה: סמנכ"ל סופר פארם עוזב – זה המחליף המפתיע מ"פז"

סמנכ"ל ארגון ומערכות המידע של סופר-פארם, יוסי כהן, מסיים את תפקידו לאחר 18 שנה, ועובר לשמש כיועץ ופרויקטור בחברה. לתפקיד צפוי להיכנס מוטי קירשנבאום ששימש בתפקידו האחרון סמנכ״ל מערכות המידע בחברת פז
מערכת ice |  3
סופר פארם (צילום חן גלילי)
יוסי כהן, סמנכ״ל ארגון ומערכות המידע של סופר-פארם, מסיים את תפקידו לאחר 18 שנים ועובר לשמש כיועץ ופרויקטור בתחומים שונים בחברה. לתפקיד סמנכ״ל מערכות המידע ייכנס מוטי קירשנבאום, אשר שימש בתפקידו האחרון סמנכ״ל מערכות מידע בחברת פז
כהן הצטרף לסופר-פארם לאחר פרישתו מצה"ל בדרגת אלוף משנה, בתום שרות של 27 שנה בחיל האוויר. בתפקידו האחרון שימש רמ״ח תקשוב של חיל האוויר.
במסגרת תפקידו הארוך והמשמעותי בסופר-פארם, כהן הוביל שלל פרויקטים חוצי ארגון וטכנולוגיים וביניהם הקמת מערך הלוגיסטיקה, מערך הקופות והשרות העצמי, מחסנים רובוטיים ורובוטי בית מרקחת, תשתיות ומערכות אתר האונליין והמרקטפלייס של סופר-פארם ועוד.
במהלך שנות כהונתו הארוכות היה כהן שותף משמעותי בגיבוש המדיניות וההצלחה של רשת סופר-פארם והפיכתה לרשת בתי המרקחת הגדולה והמובילה בישראל.

לתפקיד סמנכ"ל ארגון ומערכות מידע מתמנה כעת מוטי קירשנבאום, שיצטרף לסופר-פארם לאחר 4 שנים בקבוצת פז, שם שימש כסמנכ"ל מערכות המידע של הקבוצה.
בטרם הצטרף לפז, שימש קירשנבאום כ - CIO של חברת תמי4 (שטראוס מים), ולפני כן הוביל את היחידות הגלובליות של תחומי הדאטה וה-CRM בחברת טבע. הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון ובעל תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת קליפורניה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זכיתם סופר פארם
    בהצלחה 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוטי מנהל מעולה גם מקצועית וגם בינאישית
    סגור
  • 2.
    זה לא נכון, עמ'י לא פראייר יש לנו את עדיקא
    יהודית 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא נכון, אתם פשוט יקרנים ועמ"י לא פראייר, יש לנו את עדיקא
    סגור
  • 1.
    סופר פארם זכו
    אבי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוטי מנהל בחסד עליון עם ניסיון וידע רב בטכנולוגיות ודיגיטל. אין ספק שיקח את סופרפארם קדימה. בהצלחה!
    סגור