בריאות

מדונה על מצבה הרפואי: "נדבקתי בחיידק שאיש לא שמע עליו"

מדונה, שאושפזה ביוני האחרון, חשפה בפתיחות בהופעה לעיניי עשרות אלפי צופים את הסיבה לכך: "סבלתי מאי ספיקת כליות וריאות. לא הצלחתי לנשום באופן עצמאי, הריאות שלי כשלו. בקושי הצלחתי לקום מהמיטה". וגם: מה לטענתה הציל אותה?
מערכת ice |  1
מדונה (צילום אינסטגרם/ מדונה)
מדונה, אחת הזמרות הגדולות בעולם, אושפזה בחודש יוני האחרון והדאיגה את המעריצים שלה, זאת בעקבות זיהום חיידקי חמור. אתמול (שלישי), בהופעה של הכוכבת בבירת צרפת, פאריס, במסגרת סבב ההופעות החדש שלה, חשפה מדונה פרטים חדשים הודות האשפוז שלה, ועל הסיבה בגינה פונתה לבית החולים.
הזמרת בת ה-65 חשפה בפתיחות על הבמה מול עשרות אלפי המעריצים: "סבלתי מאי ספיקת כליות וריאות. לא הצלחתי לנשום באופן עצמאי, הריאות שלי כשלו. נדבקתי בחיידק שאיש מעולם לא שמע עליו, עם שיעור תמותה של 40 אחוז".
עוד חשפה הכוכבת בפתיחות מעוררת השראה על הבמה כי "קיבלתי חמצן דרך האף, בקושי הצלחתי לקום מהמיטה. עד אותה נקודה חשבתי שאני וונדר וומן, שאני יכולה להתגבר על הכול. אבל לא הייתה בי אנרגיה, היא נלקחה ממני".
לסיום סיפרה מדונה כי כאשר התעוררה בבית החולים, ראתה את ילדיה מול עינייה, וזה מה שנתן לה את הכוחות להמשיך ולמעשה "הציל אותה": "הבנתי שזה מה שיציל אותי. הילדים שלי הצילו אותי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיידק אילומנטי (ל"ת)
    המצליף 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור