תקשורת ומדיה

הנגן של מדונה: "אתם גאים בכיבוש ומצפים ממני לנגן לכם עם חיוך"

נגן הצ'לו של מדונה מת'יו ג'מאל, פרסם אמש (יום ג) סטורי שבו תקף את הקהל הישראלי שמגיע להופעות של הזמרת: "ישבתם בשורה הראשונה והתפארתם בדגל ישראל הלבן הכחול שלכם ואתם מצפים ממני לנגן עם חיוך. שחררו את פלסטין"

מערכת ice |  2
מדונה (צילום אינסטגרם)
אחרי תקופה שבה מדונה נמנעה מלהופיע בעקבות מחלה קשה. לאחרונה היא שבה לסיבוב ההופעות העולמי. יחד איתה על הבמה הופיע נגן הצ'לו מת'יו ג'מאל שככל הנראה, דעותיו (מאוד) שונות מדעותיה של הזמרת.
בסטורי שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, רשם ג'מאל: "הגעתם להופעה אתמול, גאים באנשים שלכם בממשלה שלכם, בכיבוש שלכם. אתם יושבים בשורה הראשונה ומתפארים בדגל המתנחלים שלכם, וציפיתם ממני לנגן עם חיוך".
עוד הוסיף וכתב: "אם אתם תומכים ברצח העם הזה, גם אם קניתם כרטיס, שתדעו שאני לא מנגן בשבילכם רק שיהיה ברור. שחררו את פלסטין, ואת שאר חבריי השחורים והחומים מסביב לעולם שסובלים מידי הקולוניאליזם".
הזמרת, מצידה, לא הגיבה לדבריו של ג'מאל. אבל כן התייחסה בהופעותיה הראשונות לסבל שעברנו: "זה שובר לי את לב לראות ילדים סובלים, נערים סובלים, קשישים סובלים", אמרה בהופעה בלונדון. גם מנהלה הישראלי של מדונה, גיא עוזרי, התייחס למלחמה ואף ציין כי שוחח אם אביה של החטופה נועה ארגמני: "זו הייתה שיחה קשה" הוא אמר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ג'מאל...מעניין מאיזה מוצא המחבל של היונה הזו.
    בלסטין 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב פחות משנה לה, העיקר שמשתתף באורגיות הלהטביות עם הגברת ושיהיה בחום כהה ומעלה.
    סגור
  • 1.
    אתה תנגן,ואנחנו נמשיך להניף את הדגל.!!!
    לא זקוקים לחיוך שלך. 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך לנגן, הדעה שלך לא חשובה. אנשים הגיעו להופעה בשביל מדונה ולא בשבילך. כמו שאנחנו מכירים את מדונה, היא יכולה תוך חצי שנייה למצוא נגן אחר במקומך. אז או שתנגן בשקט או שפשוט תקום ותסתלק.
    סגור