השוק

דלתות? רב בריח מסתערת על הכסף הגדול בתחום אחר

בזמן שהחלפתם צילינדר: זרוע האנרגיה של קבוצת רב-בריח מסכמת שנה ראשונה לפעילות עם מחזור של לא פחות מ-70 מיליון שקל

איתן לויטס |  1
ראשי רב בריח (צילום אייל טואג)
מי לא מכיר את רב בריח? החברה שהפכה את שמה לשם נרדף לדלתות ברזל חזקות. אבל מה שלא ידעתם, שעם השנים התרחבה החברה מתחומי הבית והבנייה לעבר תחומים נוספים, ובשנה האחרונה לתחום האנרגיה הסולארית. 
קצת יותר משנה לאחר שקבוצת רב בריח חזרה להיסחר בבורסה בתל אביב, היא מדווחת על מחזור מכירות של כ-70 מיליון שקל רק בזרוע האנרגיה שלה. 
החברה צפויה לעבור בתחילת 2023 למרלו"ג חדש בפארק התעשיות צריפין, בשטח של כ- 2,500 מ"ר. בימים אלה, החברה עמלה על פתיחת קווי ייצור לקונסטרוקציות דוגמת מערכות עוקבות-שמש (טרקרים), גדרות סולאריות, סככות בדו-שימוש וכיו"ב.

החברה תפסה מקום מרכזי בשוק כיבואנית הרשמית של מותגים מרכזיים בשוק: "Trina Solar" חברת הפאנלים הסולאריים השנייה בגודלה בעולם, ומותג הממירים "Growatt" – יצרנית הממירים הגדולה בעולם לשוק הביתי ואחת מ-5 החברות המובילות את שוק הממירים המסחריים.
כמו כן, החברה פתחה ברבעון הרביעי, מפעל לייצור קונסטרוקציה למערכות סולאריות.
מנכ"ל קבוצת רב בריח עידן זוארץ: "חברת האנרגיה בקבוצת רב-בריח וחברת הבת בריח-גולן, מראות שכבר בשנתם הראשונה לפעילות החיבור למובילות השוק של רב-בריח ביחד עם סל מוצרים מוביל ומתקדם ושיתוף הפעולה עם גולן-סולאר, מביא תוצאות גם בשורת ההכנסות וגם בשורת הרווח. החברה כבשה בזמן קצר מקום מרכזי בשוק הסולארי בישראל שהוא שוק צומח ונמנה על מנועי הצמיחה של קבוצת רב-בריח לשנים הקרובות"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין כזה דבר יבואן בלעדי
    אזרח 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש כזה דבר ''הסכם כובל'' למניעת תחרות ועל זה יושבים בכלא
    סגור