השוק

משווי של 800 מיליון דולר לפשיטת רגל בגלל מסיבות סמים

"היה קשה יותר לא למצוא סמים מאשר למצוא אותם", כך הסביר מקורב לשני האחים שהקימו סטארט אפ מצליח בבריטניה את הסיבה לפשיטת הרגל המהירה של החברה
מערכת ice |  1
פיטורים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שני אחים בריטיים שהובילו סטארט-אפ לאירועים וטיולים "פולן" בשווי של כ- 800 מיליון דולר, הכריזו הבוקר (רביעי) על פשיטת רגל. למעשה החברה איבדה משוויה והונה בתקופת זמן קצרה ביותר ומצאה את עצמה במצב בעייתי. רבים בבריטניה ינסו להבין מה קרם לפשיטת הרגל המהירה, והתשובה לא איחרה לבוא – סמים, והרבה.
"היה קשה יותר לא למצוא סמים מאשר למצוא אותם", אמר אחד מעובדי החברה לתקשורת הבריטים. לפי מקורבים לאחים, השניים נהגו לערוך מסיבות ענק אליהם הוזמנו אלפי בליינים בלוקישניים יוקרתיים במיוחד בהם הייתה כמות בלתי נתפסת של סמים. לצורך העניין, אחת המסיבות שערכו עלתה לחברה לא פחות מ-500,000 דולרים. ולא היה מדובר באירוע חגיגי כלשהו, אלא ב"עוד ערב שגרתי", כך לפי מקורבים.
במאי 2019, למשל שני האחים ערכו פסטיבל גלמפינג בן חמישה ימים עמוס רקדנים אקרובטיים, תקליטנים וקונטורציונים באתר קמפינג במחוז מנדוסינו, קליפורניה.
פולן, הוקמה בבריטניה אך הייתה בעלת נוכחות נרחבת בארצות הברית ובפולין. במהלך השנים החברה גייסה יותר מ-200 מיליון דולר רק מחברות הון סיכון. אך נראה שהיזמים לקחו סיכון גדול מידי שהעדיפו לחגוג עם סמים מאשר להמשיך לעבוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סמים
    פנתר אדום 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שלו הקימו וואיז לתחנות סמים בטוח היו מחזיקים יותר והשובי היה עולה
    סגור