השוק

ביל גייטס משנה גישה: אלה החברות שישקיע מעתה

משנה כיוון. ביל גייטס מבין שמשבר האקלים כאן בשביל להישאר ולכן יתחיל להשקיע בחברות אשר יעזרו לנו להסתגל למצב, לא לשפר אותו
מערכת ice | 
ביל גייטס (צילום יוטיוב/ TODAY)
חברת  Breakthrough Energy Ventures משנה כיוון. חברות ההשקעות בטכנולוגיות אקלים של מייסד מיקרוסופט, ביל גייטס, מחליטה לשנות כיוון ולהתחיל להשקיע יותר בעזרה לחברות ואנשים להסתגל להשלכות של שינוי מזג האוויר.
החברה החלה להשקיע לראשונה בשנת 2017 בחברות אשר התמקדו בשיפור מצב האקלים. לאורך השנים היא השקיעה במעל ל-100 חברות סטארט-אפ אשר התמקדו בשיפור מצב האקלים תוך כדי הפחתת פליטות ומייצבות את כמות גזי החממה המחממים את האקלים באטמוספרה.

אריק טון מבכירי החברה ציטט במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר את יועצו של הנשיא לשעבר ברק אובמה, ג'ון הולדרן, שאמר "בבסיס יש לנו שלוש ברירות: לשנות, להסתגל ולסבול". הוא הסביר שמבחינת החברה הם הבינו שלשנות הם כבר לא יצליחו, לסבול הם לא מוכנים ולכן מבינים שהם צריכים להסתגל למצב.
מתוך ההבנה הזו החברה התחילה לחפש להשקיע בחברות אשר בונות פתרונות המסתגלים לעולם חם ורטוב יותר, כך נמסר על ידי מנהלים בחברה בשבוע שעבר. "זה הזמן לקבל את המציאות שאנחנו לא הולכים לעשות את זה מהר מספיק ולשנות יותר מדי, זה יותר מדי קשה לשנות כיוון", סיכם טון בעגמומיות.
פתרונות להסתגלות יכולים להיות בניית נמלים אשר יכולים להתמודד עם מזג אוויר קיצוני בצורה טובה יותר וזאת מתוך הבנה ש-70% מהעברת הסחורה בעולם היא דרך ספינות. דוגמה נוספת להסתגלות היא התפלת מים והיכולת לאחסן אותם בצורה טובה יותר מתוך הבנה שישנם מקומות שהמחסור במים גורם למצוקה.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה