מדדים ומחקרים

דירוג מנהלי ההשקעות: זה מנהל הכסף הטוב בישראל בספטמבר

דירוג מנהלי ההשקעות לחודש ספטמבר הוא דירוג עגום למדי; השאלה הגדולה היא לא מי הרוויח לכם הכי הרבה כסף אלא מי הפסיד לכם פחות; למעשה, כל מנהלי ההשקעות הפסידו כסף ולא מעט ממנו, אבל בכל זאת היו כאלה שהפסידו פחות; הדירוג המלא
ניצן כהן |  6
קרנות ההשתלמות (צילום יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik)
דירוג מנהלי ההשקעות לחודש ספטמבר הוא דירוג עגום למדיי. השאלה שצריך כל אדם לשאול את עצמו בחודש ספטמבר היא לא אם היה מנהל השקעות שהרוויח אלא מי מנהל ההשקעות שהפסיד הכי פחות והבעיה היא שכל מנהלי ההשקעות הפסידו כסף, והרבה ממנו.
בדירוג בחרנו להתמקד בתשואות קרנות ההשתלמות במסלול הכללי מכמה סיבות. המרכזיות שבהן הן שהכסף מנוהל לטווח בינוני, מידי חודש זורם כסף לאפיק הזה ולכן מנהלי ההשקעות צריכים לקבל החלטות בהתאם ואת המסלול הכללי בחרנו בגלל העובדה שכאן שיקול הדעת של מנהלי ההשקעות אינו מוגבל ולכן הם יכולים להביא לידי ביטוי את היכולות שלהם. יכולות שאנחנו משלמים עליהם הרבה כסף.
אם כן, ניתן לראות שחברות הביטוח ממשיכות לככב בדירוגים השונים כשכולם ללא יוצא מהכלל פועלים כבר מספר חודשים לנטרל תנודתיות באמצעות השקעות אלטרנטיביות. מגדל לצורך העניין היא חברת הביטוח האגרסיבית ביותר בניסיות לנטרל את התנודתיות הזו בתהליך שלוקח זמן אבל אמור לתת אותותיו במעלה הדרך.
במקום הראשון בספטמבר נמצא בית ההשקעות מור שהפסדי "רק" 3.37%. אחר באות כל חברות הביטוח ובמקומות האחרונים אנחנו יכולים למצוא את אלטשולר שחם שמככב במקומות האחרונים כבר מספר חודשים ואת בית ההשקעות אינפיניטי שמנוהל על ידי רו"ח אמיר אייל והניב בשנים האחרונות תשואות לא רעות בכלל.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    איפה ילין לפידות?
    אסף 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה ששכחתם שחקן מרכזי בענף
    סגור
  • 4.
    תברחו מהם כמו מאש
    ליצנים 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשקיעו בעצמכם בזהירות תעשו 0-15 אחוז חודשי לבד ללא תשלום לעלוקות שלא יודעים אפילו כפל וחילוק
    סגור
  • קרא ברשת על גסות רוח של לומדי ליבה
    רון 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לבתי הסוהר ותראה כמה לומדי ליבה יש שם. ליברמן היה בידידות עם דרעי,למרות שאולי לא למד ליבה... מוכן לבחון את שר האוצר,בליבה. למשל (a+b) בריבוע...הבלים,מנהל סלקום,לשעבר,גורש ממפלגת יש עתיד,ומהכנסת בגלל שקריו...
    סגור
  • 3.
    תנאי קבלה כמנהל השקעות: קרחת וקרס
    בדיחה 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבינים כלום בשוק כל הליצנים האלה
    סגור
  • 2.
    טוב שלא רשמתם "זה שחקן הכדורגל הכי טוב בין דקו 10 ל-15"
    נו באמת 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיפשים. "הכי טוב בספטמבר"? באמת? אין עורך לאתר הזה?
    סגור
  • 1.
    לפני שנתיים הוצאתי את כספי ההשתלמות וקניתי דירה .
    המלצה שלי . 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ככה זה כשנותנים מילארדי שקלים לאנשים שלא מבינים כלום בהשקעות, ומכיון שהכסף לא שלהם והם בכל מקרה מרווחים את העמלות לא נותר להם אלא להמר כמו קאזינו בכסף שלכם ולהפסיד. למי שמתעניין הרווחתי 150% אגב זו לא באמת המלצה , אין לה אחריות וכדאי שתשקלו טוב טוב מה לעשות.
    סגור