השוק

דירוג מנהלי הכסף: זה מנהל ההשקעות הטוב בישראל באוגוסט

בחודש אוגוסט חזרו השווקים לאבד גובה. כן זה אותו הסיפור: אינפלציה עולה, ריבית עולה וכאן מתחילות לשחק הנחות העבודה השונות; יש כאלה שהניחו ריבית X ויש כאלה שהניחו ריבית Y ומכאן נגזרו החלטות ההשקעה שלהם; ובכל זאת כולם הפסידו כסף; דירוג מנהל ההשקעות לאוגוסט
ניצן כהן |  1
קרנות ההשתלמות (צילום יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik)
בחודש אוגוסט המשיכו השווקים לאבד גובה. כולם מבינים את הסיפור: אינפלציה גבוהה, ריבית עולה וצריך בין זו לבין זו לקבל החלטות השקעה וכאן נמדד מנהל השקעות טוב. הוא נדד בזה כשהשווקים יורדים הוא ידע להרוויח כסף והוא נמדד בזה שכשהשווקים עולים, הוא מתכנן את החלטותיו ככה שהו יהיה חלק מהחגיגה.
ובכל זאת, כולם, ללא יוצא דופן הפסידו כסף באוגוסט. אבל נתעכב רגע על אלטשולר שחם שחזר לככב בתחתית הטבלה. אלטשולר שחם נכנס בכל הכוח למניות הטכנולוגיה ואלה חטפו הכי הרבה, אבל גם כאן מדובר בבית ההשקעות שרואה למרחוק ולכן לא תמיד כדאי להתרשם משנה פחות טובה (או אפילו שנתיים) כשאנחנו מסתכלים על איכות השקעה שנמדדת על פני 15 ו-20 שנה.
 
כדאי לשים לב היטב לחברות הביטוח. אלה חזרו למשחק לפני מספר חודשים והן יוצאות להשקעות אלטרנטיביות משמעותיות שאמורות לייצר תשואות לטווחים ארוכים. מה השקעה אלטרנטיבית? כל השקעה שהיא לא סחירה ואם מגדל המציאו את השיטה לפני כעשור וחצי, הרי שהיום כלל והפניקס מובילות אותה בגאון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסתבר שלאורך שנים אנליסט הטוב ביותר
    משקיע 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בירידות, ובעיקר בעליות, ובעיקר באמינות.
    סגור