רכילות עסקית

השפים האהובים בישראל פותחים שולחן בבית: "מספר המקומות מוגבל"

המותג שנוסד לפני 125 חוגג את נקודת הציון המכובדת, והפודי'ז בישראל מרוויחים. לרגל החגיגות, השפים האהובים בישראל מזמינים אתכם לארוחה אקסקלוסיבית בביתם. זאת כאשר מספר המקומות מוגבל
מערכת ice | 
שפים (צילום שוקה כהן)
מותג המים שנוסד לפני לא פחות מ-125 שנים והחליט לקיים את חגיגות הענק בפרויקט מיוחד במינו, סן פלגרינו, מזמין אתכם לארוחה בביתם של חלק מהשפים האהובים בישראל.
במסגרת הפרויקט השפית וכוכבת הטלוויזיה רותי ברודו, שנחשבת לכוהנת האירוח והמסעדנות מקבוצת R2M, תפתח בפעם הראשונה את ביתה יחד עם בן זוגה, השף גיא פולק.
ארוחה נוספת יארח השף המוערך מושיקו גמליאל, כאשר גם השף המעוטר ממסעדת ג'ורג' וג'ון, השף תומר טל, יארח לראשונה בביתו שבמושב. השפית נאיפה מולא תארח גם היא בביתה ארוחה מיוחדת.
בנוסף, המותג ישיק מהדורת בקבוקי S. Pellegrino מוגבלת לרגל החגיגות שתוגש במסעדות בכל הארץ בחודש הקרוב.
הארוחה הראשונה אצל שף תומר טל (26.9): "תומר הוא שף ישראלי שהביא כבוד מסביב לעולם (ואף זכה במקום הראשון בישראל בדירוג ה-50BEST) אבל הבית תמיד נשאר הסנטר שלו. בארוחה שלו הוא יארח אתכם ברוחב לב במושב עם שפע של אוכל, טכניקות, טעמים ומרקמים".

תומר טל. צילום: שוקה כהן
הארוחה השנייה אצל שף נאיפה מולא (28.9): "נאיפה מולא היא שפית ומסעדנית שמביאה את השפה הקולינרית של המטבח השאמי, עם טכניקות בישול מסורתיות ונגיעות מאירופה. היא תארח בבית שלה בלב רחב עם חווית האירוח שהיא מסע בין עבר והווה, בין חומרי גלם מקומיים ואיכותיים בשילוב מדויק של מזרח ומערב".

נאיפה מולא. צילום: שוקה כהן
הארוחה השלישית אצל רותי ברודו ושף גיא פולק (10.10,15.10): "רותי ברודו וגיא פולק, אנשי הקולינריה והאירוח המובילים בישראל מקבוצת R2M, יארחו ארוחה אלגנטית וצרפתית מחומרי גלם מקומיים עונתיים. החוויה תיערך מספר שעות ותתחיל בקבלת פנים בסלון הבית, משם ימשיכו לשולחן האוכל - לארוחה של פעם בחיים".


רותי וגיא. צילום: שוקה כהן
הארוחה הסוגרת אצל שף מושיקו גמליאל (29.10): "מושיקו גמליאלי הוא שף ומסעדן שמאמין שאוכל צריך להיות מנומק מקצועי שמח ובעיקר טעים. האוכל של מושיקו נע בין הכבוד למטבחים הקלאסיים לבין הפראות הישראלית, אש גלויה, ירקות של סתיו ועדינות של ביסטרו צרפתי - והפעם בגרסה הביתית".

מושיקו גמליאל. צילום: שוקה כהן

בסן פלגרינו אומרים כי מכירת המקומות לכל ארוחה תתאפשר לפני מועדה. עוד אמרו כי לרגל חגיגות 125 שנים לסן פלגרינו אצל רותי ברודו ושף גיא פולק, שף מושיקו גמליאל, שף תומר טל ושף נאיפה מולא, המחירים יהיו 1200 ש"ח לזוג, בספטמבר-אוקטובר 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה