השוק

החוזים בניו יורק יורדים; הביטקוין חצה אמש את הרמה של 52 אלף דולר

אחרי הירידות אמש בניו יורק החוזים העתידיים ממשיכים לרדת; קדחת הביטקוין נמשכת כשהמטבע הוירטואלי שבר אתמול שיא חדש; מגמה מעורבת במניות ה-FAANG
ניצן כהן | 
ירידות בבורסה (צילום Gerd Altmann from Pixabay)
המסחר אתמול בניו יורק הסתיים בירידות שערים. בשעה זו נרשמות ירידות שערים באסיה והחוזים על הממדים האמריקאים המובילים יורדים, מה שנראה יותר כמו כניסה לעמדת המתנה של המשקיעים בשווקים הפיננסיים.
קבוצת מניות ה-FAANG שנחשבות לברומטר מצויין למניות הטק הכבדות סגרו אתמול במגמה מעורבת כששתי מניות: אפל (סימול:APPL) ונטפליקס (סימול:NFLX) הובילו את ההמגמה השלילית במניות אלה.
לגבי נטפליקס, מה שמקרין בימים האחרונים באופן שלילי על המניה הוא העובדה כי דיסני מגייסת לקוחות בקצב מרשים וקיים חשש כי הסגרים האחרונים הביאו את המנויים למיצוי קטלוג הסרטים של הרשת מה שעלול להוביל להאצת קצת המינויים המשלמים בדיסני, על חשבון נטפליקס.
אפל מרכז עניין יום שני ברציפות כשברקע שני נתונים משמעותיים: הנתון הראון הוא המימוש של מניות החברה על-ידי וורל באפט. לא צריך להתרגש יותר מידי מהמימוש הזה כי הוא מימוש רווחים אחרי ראלי לא רע של המניה, אך עדיין מדובר בלחץ מכירות. הנתון השני הוא עזיבה של אחד מבכירי החברה שהיה אמור להוביל את פרויקט הרכב האוטונומי שאמור להיות העתיד.
אמזון עלתה אתמול ביותר מ-1% כשהמומנטום החיובי סביב המניה נמשך לאחר מבול הרכישות המרוחקות בתקופת הריחוק החברתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה