השוק

פאגאיה בעסקת ענק: רוכשת יחד עם הבנק הדיגיטלי את החברה שקרסה

חברת לנדינג-קלאב וחברת פאגאיה טכנולוגיות הודיעו על שיתוף פעולה לרכישת הקניין הרוחני של חברת Tally Technologies, שהפסיקה את פעילותה באוגוסט 2024 אחרי שקרסה בחובות. כך יעבוד שיתוף הפעולה בין החברות
מערכת ice | 
בכירי פאגאיה ולנדינג קלאב (צילום פאגאיה)
חברת לנדינג-קלאב (LendingClub NYSE: LC), המפעילה את זירת הבנק הדיגיטלי המוביל בארה"ב ללקיחת הלוואות דיגיטליות למגוון מטרות, וחברת פאגאיה טכנולוגיות Pagaya Technologies LTD (NASDAQ: PGY), חברה טכנולוגית גלובלית המציעה פתרונות AI עבור המערכת הפיננסית, הודיעו היום (רביעי) על שיתוף פעולה לרכישת הקניין הרוחני של חברת Tally Technologies.
הטכנולוגיה החדשנית של Tally מפשטת את ניהול כרטיסי האשראי של צרכנים פרטיים, עוזרת למשתמשים לייעל את התשלומים, להפחית את גובה הריבית ולשפר את מסגרת האשראי. הפתרון של Tally מאפשר למשתמשים גם לקשר ביחד מספר כרטיסי אשראי, לאפשר אוטומציה של תשלומים ולאמץ אסטרטגיות להקטנת עלויות הריבית והימנעות מקנסות על איחור בתשלומים. Tally גם פיתחה פלטפורמת ניהול חובות כרטיסי אשראי לעסקים, בעלת פונקציות דומות.
לנדינג-קלאב עושה שימוש בטכנולוגיה ובנתונים בלעדיים כדי לספק לצרכנים פתרונות אטרקטיביים להפחתת עלויות החובות ולפירעון מהיר יותר שלהם. עסקה זו תאיץ גם את ההתפתחות פלטפורמת 'מועדון החברים של LendingClub' שישמש מנוע צמיחה עתידי של החברה.
המנכ"ל של לנדינג-קלאב, סקוט סנבורן, סיפר: “לנדינג-קלאב מחויבת לבניית כלים ופתרונות חדשניים שעוזרים ללקוחות שלנו לנהל את החובות שלהם בצורה טובה יותר. פלטפורמת ניהול כרטיסי האשראי של Tally – יחד עם כמה עובדים נבחרים לשעבר של Tally שהצטרפו לצוות שלנו – יחזקו את המאמצים ויאיצו את האסטרטגיה שלנו להעצים את לקוחותינו ולהעניק להם שקיפות מלאה לגבי החובות בכרטיסי האשראי שלהם. עם חובות בכרטיסי אשראי שנמצאים בשיא כל הזמנים וריבית בגבוה היסטורי, הצורך בכלים ופתרונות טובים יותר מעולם לא היה גדול יותר, ולכן אנחנו נרגשים להאיץ את החדשנות שלנו בתחום זה".
הרשת המונעת AI של פאגאיה, הכוללת 31 שותפי הלוואה ו-120 משקיעים מוסדיים, שואפת להיות הפתרון הטכנולוגי המוביל להלוואות צרכניות עבור המערכת הפיננסי. פאגאיה תתמקד בשיפור הפתרונות העסקיים שלה, תוך שילוב המוצר של Tally כהצעה בעלת ערך עבור רשת שותפי ההלוואות שלה. מהלך אסטרטגי זה מאפשר לפאגאיה לספק פתרונות מתקדמים לניהול אשראי ששותפי ההלוואות יכולים להציע אותם ללקוחותיהם תחת המותגים שלהם.
סנג'יב דאס, נשיא פאגאיה, ציין: "שילוב והטמעה של Tally בהצעות ה-B2B של פאגאיה משפר באופן משמעותי את הערך שאנחנו מספקים לשותפים שלנו באמצעות חבילת המוצרים המתקדמים שלנו. אנחנו מחויבים למנף את הטכנולוגיה של Tally כדי ליצור פתרונות מותאמים אישית העונים על הצרכים המגוונים של שותפי ההלוואות שלנו ולקוחותיהם.”
Tally הפסיקה את פעילותה באוגוסט 2024, לאחר מכן נכסיה הפכו זמינים לרכישה. באמצעות השימוש בקניין הרוחני של Tally על ידי חברת לנדינג-קלאב ופאגאיה, ניתן יהיה להמשיך ולהפיק תועלת מהחידושים של Tally לצרכנים בשנים הבאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה