ויראלי

כוכבת זגורי אימפריה נשברת בשידור חי: "חושדת בכולם"

הטרגדיה האישית של חן אמסלם התגלתה כשסיפרה על דודתה איילת, ששרדה את הטבח במסיבת הנובה. "היא טוענת שהיה מסביבה איזה מיגון, כי ירו לאן שהיא הלכה," סיפרה אמסלם בקול שבור. "היא עלתה למיניבוס וירו אר-פי-ג'י, היא פשוט פתחה את הדלת ורצה לבד בשטחים." למרבה הצער, בעלה של הדודה, שי, נרצח באירוע
מערכת ice | 
חן אמסלם (צילום אינסטגרם/ חן אמסלם)
חן אמסלם, אחת השחקניות המובילות בישראל, חשפה ברגע מרגש בשידור חי את הטראומה האישית והלאומית שחוותה מאז פרוץ המלחמה. בראיון בקשת 12 עם גלית גוטמן ואילנית לוי, אמסלם שיתפה בקול רועד ובדמעות את הרגע בו התבשרה על המתקפה: "היינו בחלום, בטירה באיטליה, דפקו לנו על הדלת חזק ואמרו שכובשים את ישראל. לא הבנו, מאור לא הוציא מילה במשך ארבע שעות".
הטרגדיה האישית של אמסלם התגלתה כשסיפרה על דודתה איילת, ששרדה את הטבח במסיבת הנובה. "היא טוענת שהיה מסביבה איזה מיגון, כי ירו לאן שהיא הלכה", סיפרה אמסלם בקול שבור. "היא עלתה למיניבוס וירו אר-פי-ג'י, היא פשוט פתחה את הדלת ורצה לבד בשטחים." למרבה הצער, בעלה של הדודה, שי, נרצח באירוע.
 .
אמסלם חשפה את הקשיים שהיא חווה כאם בצל המלחמה: "לא כיף לי להיות בחוץ, לא כיף לי להסתובב. ממש לא כיף לי לשבת בבתי קפה. לא נעים איתי. אני חושדת בכולם, אני מסתכלת לכל עבר." היא הוסיפה בכאב על ההשפעה על ילדיה: "התינוק שלי בן שנתיים וחצי והוא נהיה לבן בכל אזעקה, לא מדבר במשך ארבעים דקות. הוא מאוד מפחד, זאת המציאות שלנו."
למרות הקשיים, אמסלם מצאה נחמה בעבודתה ובהתנדבות. היא סיפרה על חזרתה לתפקיד שוגי ב"זגורי אימפריה": "היה מפחיד כי זו דמות שמאוד אהבו. אם מדברים על אהבת נעורים שתמיד ידפוק לך הלב ממנה, אז זאת אהבת נעוריי." במקביל, היא משתתפת בפרויקט "כתום ישראל" לתמיכה בעסקים מהצפון והדרום שנפגעו מהמלחמה.
בסיום הראיון המרגש, אמסלם שיתפה את תקוותיה לעתיד: "שהחטופים והחטופות שלנו יחזרו, יישבו איתנו בסוכה ונשמח. שתהיה לנו שנה שקטה של ביטחון, של דברים פשוטים ושנצליח להתרגש מהם. שלא נהיה כל יום כמו בסדרת מתח, שהסדרה תהיה קומדיה רומנטית מתוקה." דבריה האחרונים, שנאמרו בקול חנוק מדמעות, שיקפו את הכמיהה לשלווה ונורמליות בתקופה סוערת זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה