שיווק ופרסום

חן אמסלם בקמפיין חדש: מותג האופנה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

השחקנית חן אמסלם ככב בקמפיין של רשת האופנה H&O לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2024-25, בו השקיעה 1.5 מיליון שקל
מערכת ice |  1
חן אמסלם (צילום שי פרנקו)
לקראת החג, השחקנית חן אמסלם (33) תככב בקמפיין של רשת האופנה H&O לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2024-25 השמה דגש על המגוון הרחב של הרשת לכל המשפחה, תחת האסטרטגיה: "המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו." 
הקמפיין יעלה החודש לקראת החג באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל ויכלול בין היתר:  פרסומות בטלוויזיה, רשתות חברתיות, דיגיטל, נקודות מכירה, ועוד ויתמקד במשפחה כערך מוביל לאסטרטגיית החברה. 
לדברי יוסי מלכה מנכ"ל רשת O&H: "רשת O&H, כרשת המספקת מענה לכל צרכי המשפחה בתחום האופנה והבית, מציעה העונה מגוון ענק של פריטים אופנתיים במחירים שווים לכל נפש ולכל המשפחה".
חן אמסלם בצילומים לקמפיין (צילום: שי פרנקו)

חן אמסלם בצילומים לקמפיין (צילום: שי פרנקו)

"הקולקציה כוללת בין היתר, מבחר ענק של מותגים מובילים ביניהם; אדידס, הוקה, און קלאוד, רנגלר, ליווס, נאוטיקה, קולומביה, בלנדסטון, רד-בק,  סולו, קרטרס, אושקוש, סקיפ-הופ ועוד. מותגים אלו ועוד נבחרו כמתן מענה לצרכי כל המשפחה – תינוקות, ילדים, חיילים, זוגות צעירים, משפחות ובני הגיל השלישי,  כחלק מחיזוק הערך המרכזי שלנו העומד במרכזו של הקמפיין הנוכחי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    או זה רמה, סוף סוף איכות של מוצר ושל פרזנטורית (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור