שיווק ופרסום
חן אמסלם בקמפיין חדש: מותג האופנה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
השחקנית חן אמסלם ככב בקמפיין של רשת האופנה H&O לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2024-25, בו השקיעה 1.5 מיליון שקל
לקראת החג, השחקנית חן אמסלם (33) תככב בקמפיין של רשת האופנה H&O לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2024-25 השמה דגש על המגוון הרחב של הרשת לכל המשפחה, תחת האסטרטגיה: "המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו."
הקמפיין יעלה החודש לקראת החג באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל ויכלול בין היתר: פרסומות בטלוויזיה, רשתות חברתיות, דיגיטל, נקודות מכירה, ועוד ויתמקד במשפחה כערך מוביל לאסטרטגיית החברה.
לדברי יוסי מלכה מנכ"ל רשת O&H: "רשת O&H, כרשת המספקת מענה לכל צרכי המשפחה בתחום האופנה והבית, מציעה העונה מגוון ענק של פריטים אופנתיים במחירים שווים לכל נפש ולכל המשפחה".
חן אמסלם בצילומים לקמפיין (צילום: שי פרנקו)
חן אמסלם בצילומים לקמפיין (צילום: שי פרנקו)
עוד ב-
"הקולקציה כוללת בין היתר, מבחר ענק של מותגים מובילים ביניהם; אדידס, הוקה, און קלאוד, רנגלר, ליווס, נאוטיקה, קולומביה, בלנדסטון, רד-בק, סולו, קרטרס, אושקוש, סקיפ-הופ ועוד. מותגים אלו ועוד נבחרו כמתן מענה לצרכי כל המשפחה – תינוקות, ילדים, חיילים, זוגות צעירים, משפחות ובני הגיל השלישי, כחלק מחיזוק הערך המרכזי שלנו העומד במרכזו של הקמפיין הנוכחי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.או זה רמה, סוף סוף איכות של מוצר ושל פרזנטורית (ל"ת)איכות לא מילה רעה 09/2024/18הגב לתגובה זו0 2סגור