שיווק ופרסום
חן אמסלם ונדב נייטס מתכוננים לסתיו בקמפיין אופנה חדש
חן אמסלם ונדב נייטס הצטלמו לקמפיין סתיו-חורף לרשת H&O. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
הקמפיין בכיכובם של אסמלם ונייטס יעלה בימים הקרובים באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל ויכלול בין היתר פרסומות בטלוויזיה, רשתות חברתיות, דיגיטל, נקודות מכירה, רדיו ועוד.
הקמפיין יחשוף את קולקציית סתיו חורף 23-24 של הרשת לנשים וגברים, עם דגש על מגוון המותגים הרחב תחת קורת גג אחת ביניהם: טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, קרטרס, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, הוקה, און קלאוד ועוד מגוון מותגים מובילים בעולם.
צילום: שי פרנקו
יוסי מלכה, מנכ"ל רשת H&O: "מדובר במהלך אסטרטגי המחזק את הרשת כבית של מותגים עם מגוון המותגים רחב והיצע עשיר של קולקציות לכל המשפחה במחירי value for money. הרשת כבית של מותגים הינה one stop shop בה יכולה המשפחה הישראלית למצוא את כל המותגים המובילים והנחשקים בתחום האופנה, הספורט וההלבשה התחתונה כמו: נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ברוקס, און קלאוד, נאוטיקה, לי , רנגלר, קרטרס – אושקוש, דלתא, פמינה, טריומף, טאג וומן, EXT, אקספו, דקס, רד-בק, רגטה ועוד".
עוד ב-
רשת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה 27 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ-40,000 מ"ר).
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה