השוק

פאגאיה רושמת שיא בהכנסות וחושפת את עסקת הענק החדשה: כל הפרטים

פאגאיה מפרסמת את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון השני של שנת 2024. על פי הנתונים, נרשם שיא בהכנסותיה בסך של 250 מיליון דולר אשר משקף צמיחה של 28% המונעת על ידי עלייה של 31% בהכנסות מעמלות. בנוסף, פאגאיה מכריזה על עסקת ענק עם OneMain Financial בתחום הלוואות הרכב והלוואות אישיות

מערכת ice | 
גל קרובינר (צילום יחצ)
פאגאיה טכנולוגיות בע"מ, חברת טכנולוגיה גלובלית המספקת תשתית AI למערכת הפיננסית, מפרסמת את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון השני של שנת 2024.  על פי הנתונים, נפח הרשת עומד על 2.3 מיליארד דולר, זאת בהתאם לתחזית של 2.2 מיליארד דולר עד 2.4 מיליארד דולר, הדבר משקף צמיחה של 19% על בסיס שנתי.
בנוסף, החברה מודיעה על שיא בהכנסות של 250 מיליון דולר (מעל לתחזית של 235 מיליון דולר עד 245 מיליון דולר) המשקף צמיחה של 28% שמונעת על ידי עלייה של 31% בהכנסות מעמלות. הישג נוסף נרשם בגרת ההכנסות מעמלות בניכוי עלויות. על פי הנתונים, נרשם 
שיא בהכנסות מעמלות בניכוי עלויות (FRLPC) - 97 מיליון דולר, עלייה ב-49%, וכעת נמצאת בקצב שנתי של כ-400 מיליון דולר. FRLPC כאחוז מנפח הרשת השתפר ל-4.2%, ועובר את ה-4% בפעם הראשונה בהיסטוריה של פאגאיה כחברה ציבורית.
ההפסד הנקי של פאגאיה עומד על 75 מיליון דולר אשר הושפע מהתאמות שווי הוגן ותשלום מבוסס מניות. שיא ב-EBITDA מתואם של 50 מיליון דולר (מעל לתחזית של 40 מיליון דולר עד 45 מיליון דולר). מדובר בזינוק של כמעט פי 3 בהשוואה לרבעון השני של 2023, ונמצא כעת בקצב שנתי של 200 מיליון דולר. הצמיחה הונעה על ידי FRLPC גבוה יותר והתמקדות ביעילות תפעולית. 
הכנסה תפעולית (GAAP של 5 מיליון דולר - הרבעון הרביעי ברציפות של הכנסה תפעולית חיובית GAAP). בנוסף, עולה כי הרווח הנקי המתואם של החברה עומד על 7 מיליון דולר - הרבעון החמישי ברציפות של רווח נקי מתואם חיובי (בנטרול השפעת הוצאות תשלום מבוסס מניות והתאמות שווי הוגן). עוד עולה מהדו"ח הרבעוני, כי תזרים המזומנים מהפעילות השוטפת של החברה מסתכם ב-15 מיליון דולר,  זהו הרבעון הרביעי ברציפות של תזרים מזומנים חיובי מפעילות.
חברת פאגאיה מפרסמת את התחזית שלה לרבעון השלישי של שנת 2024. על פי הערכותיה, נפח הרשת צפוי להיות בין 2.3 מיליארד דולר ל-2.5 מיליארד דולר. הכנסות החברה צפויות לנוע בין 250 מיליון דולר ל-260 מיליון דולר ואילו ה- EBITDA מתואם צפוי להיות בין 50 מיליון דולר ל-60 מיליון דולר.
התחזית של פאגאיה לשנת 2024 חושפת כי נפח הרשת צפוי להיות בין 9.25 מיליארד דולר ל-10.25 מיליארד דולר ואילו ההכנסות צפויות לנוע בין 975 מיליון דולר ל-1,050 מיליון דולר. עוד עולה מהתחזית השנתית של פאגאיה, כי ה- EBITDA מתואם צפוי להיות בין 180 מיליון דולר ל-210 מיליון דולר. 
לצד זאת, החברה מכריזה על הסכם עם OneMain Financial בתחום הלוואות הרכב והלוואות אישיות. הרחבת השותפות עם LendingClub. לטענת החברה, מדובר בהסכם שכולל הזרימה קדימה לרכישות של מיליארד דולר עם חברת Castlelake (קסטל-לייק), רכישה של Theorem המנהלת קרנות אשראי צרכני מהגדולות בעולם ותוכנית ABS להלוואות אישיות בדירוג AAA. יוזמות אלו צפויות לשפר את יעילות ההון על ידי הפחתת צרכי ההון של פאגאיה למימון נפח הרשת.
"אנחנו מציגים עוד רבעון של תוצאות שיא, עם הרחבת הרשת בעזרת מלווים מובילים והגדלת יכולת המימון שלנו. פאגאיה נמצאת בתנופה חזקה ואנחנו ממשיכים באסטרטגיה שלנו גם במחצית השנייה של השנה", כך ציין גל קרובינר, מייסד שותף ומנכ"ל פאגאיה טכנולוגיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה