השוק

מנכ"ל החברה הישראלית בהצעה מטורפת: מי יוכל לקבל 100,000 דולר?

בסרטון מיוחד מבטיח דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים לשעבר: "לפני מספר ימים הציע בנימין נתניהו מעבר חופשי והגנה לכל מי שיחזיר חטוף לישראל. אני רוצה להוסיף להצעה תגמול כספי, כל מי שיחזיר לישראל חטוף ישראלי חי - יקבל מאה אלף דולר, שישולמו במזומן או בביטקוין"
מערכת ice | 
דניאל בירנבאום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
במסר מיוחד שכיוון לתושבי עזה, "יש לי הצעה בשבילכם", סרטון שפרסם היום (שבת) המנכ"ל לשעבר של חברת סודהסטרים הישראלית, דניאל בירנבאום, ברשתות החברתיות הצליח לעורר סקרנות רבה מאוד.
בסרטון אומר בירנבאום: "זאת הייתה שנה נוראית, הגיע הזמן להתקדם הלאה. לפני מספר ימים הציע בנימין נתניהו מעבר חופשי והגנה לכל מי שיחזיר חטוף לישראל. אני רוצה להוסיף להצעה תגמול כספי".

הוא הבטיח לעיני המצלמות: "כל מי שיחזיר לישראל חטוף ישראלי חי - יקבל מאה אלף דולר, שישולמו במזומן או בביטקוין. אל תחכו, ההצעה בתוקף עד חצות ביום רביעי ה-24 באוקטובר".
דברים דומים לרוח הכרזות שחילק עזה בצה"ל בשלושת הימים האחרונים מאז חיסולו של יחיא סינוואר באמצע רחובות רפיח: "סינוואר הרס את חייכם. הוא הסתתר במאורה חשוכה וחוסל כשהוא נמלט בבהלה. יש לכם הזדמנות להשתחרר מעריצות החמאס. למי שיניח את נשקו ויחזיר את החטופים לידינו - נאפשר לו לצאת ולחיות בשלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה