השוק

אחרי שסירבה ל-23 מיליארד דולר: זה הצעד הבא של Wiz הישראלית

לאחר שדחתה את הצעת האקזיט של גוגל, חברת אבטחת הסייבר WIZ מתעתדת לצאת להנפקה. בריאיון ל-CNBC אומר אחד מארבעת מייסדיה, רועי רזניק, כי זה יקרה "כשהכוכבים יסתדרו", ואחרי שהחברה תגיע להכנסות של מיליארד דולר ב-2025
מערכת ice | 
אסף רפפורט (צילום shutterstock, נתנאל טוביאס)
חברת WIZ שייסדו ארבעת הישראלים אסף רפפורט, רועי רזניק, עמי לוטבק וינון קוסטיקה, הכתה גלים בעולם כאשר בחודש יולי האחרון עמדה לפני סגירת אקזיט ענקי והיסטורי לגוגל, בסך 23 מיליארד דולר. המו"מ הגיע לשלביו האחרונים, אך ברגע האחרון הדהימו ראשי WIZ כשהחליטו לוותר על ההצעה הנדיבה ולהמשיך בדרך עצמאית. 
אחד מראשי Wiz רועי רזניק, המשמש כסגן נשיא למחקר ופיתוח, התראיין בסוף השבוע ל-CNBC והצהיר כי החברה מתכננת להגיע להכנסות שנתיות של מיליארד דולר בשנה הבאה – וכי היא "תצא להנפקה כשהכוכבים יסתדרו".
רזניק, שהתראיין במשרדים החדשים של Wiz בלונדון, אמר כי החברה קיבלה הצעות מאנשים רבים שרוצים לשים את ידם על מניות Wiz, אך למרות שהדבר מחמיא, החברה עדיין חושבת שהיא יכולה לעשות זאת לבד על ידי הנפקה. "כבר שברנו כמה שיאים כחברה פרטית, ואנחנו מאמינים שנוכל לשבור עוד כמה שיאים גם כחברה ציבורית עצמאית", אמר רזניק ל-CNBC.
Wiz שנוסדה לפני 4 שנים בלבד, גייסה עד היום 1.9 מיליארד דולר. רזניק אמר שהחברה מקווה כעת להכפיל את סכום ההכנסות בסך 500 מיליון דולר שהשיגה השנה ולהגיע למיליארד דולר ב-2025, שהמנכ"ל אסף רפפורט ציין כתנאי מפתח לפני שהחברה יוצאת להנפקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה