השוק

רשת בתי המרקחת מפטרת 3,000 עובדים: מאות סניפים בדרך להיסגר

נקית הפארמה והרפואה האמריקאית, חברת CVS Health, יוצאת לגל פיטורים עצום של כ-3,000 מעובדי החברה, שמצטרפים כבר ל-5,000 שפוטרו. בנוסף, החברה תשלים סגירה של 900 סניפים בארה"ב: "יצאנו לתוכנית של שנתיים שאמורה לחסוך לחברה 2 מיליארד דולר"
מערכת ice | 
בתי מרקחת-אילוסטרציה (צילום vecteezy, shutterstock)
ענקית הפארמה והרפואה האמריקאית, חברת CVS Health, שמפעילה בתי מרקחת בפריסה ארצית בארצות הברית, יוצאת לגל פיטורים עצום של כ-3,000 מעובדי החברה, זאת במטרה לצמצם עלויות במסגרת תוכנית ההתייעלות עלייה הודיעה כבר בשנה שעברה.
על פי הדיווח היום (שלישי) ב-CNN, מדובר ב-1% מכלל עובדי החברה. דובר חברת CVS Health הוציא הודעה בנושא בה נמסר: "יצאנו לתוכנית של שנתיים שאמורה לחסוך לחברה 2 מיליארד דולר באמצעות הפחתת הוצאות והשקעה בטכנולוגיה שתחזק את אופן העבודה שלנו".
פיטורי הענק בחברה מתווספים לגל הפיטורים הענק של החברה בשנה שעברה, במסגרתו כ-5,000 עובדים של החברה כבר פוטרו. במסגרת תוכנית ההתייעלות של החברה, היא הודיעה תחילה כי 900 סניפים של הרשת ייסגרו בארצות הברית.
עד כה, כבר מאות סניפים של הרשת בארצות הברית אכן נסגרו, כשעד סוף השנה הנוכחית, החברה תסגור בסך הכל 900 סניפים שלה. החברה הודיעה כי המהלכים הללו נעשים בעקבות קשיים כלכליים אליהם נקלעה, זאת בעקבות ירידה בשיעור ההחזרים על תרופות מרשם, כמו גם הירידה החדה במכירות של מוצרי צריכה כמו מזון ומוצרי מכולת, שכן ישנן אלטרנטיבות נוחות וזולות יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה