השוק

סאנפלאואר חוגגת: זינוק של 240% ברווח התפעולי

חברת סאנפלאואר הישראלית, אשר מקימה, מנהלת ויוזמת פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת בארץ ובעולם, מסכמת את מחצית הראשונה של 2024 עם הכנסות בגובה 89 מיליון שקל ועלייה של 240% ברווח התפעולי
מערכת ice | 
שחר בן מויאל, מנכ"ל סאנפלאואר (צילום תמר מצפי, shutterstock)
חברת סאנפלאואר, אשר עוסקת ניהול, ייזום ותפעול פרויקטים בתחום האנרגיה המחדשות, מפרסמת היום (חמישי), את תוצאותיה הכספיות לחציון הראשון של שנת 2024. מנתוני הדו"ח עולה שהחברה מציגה גידול משמעותי בכל הפרמטרים התפעוליים, ברווח וברווחיות. לצד, התקדמות משמעותית בפרויקטים אסטרטגיים בשווקים בינלאומיים.
הכנסות החברה בחציון הסתכמו בכ-89 מיליון שקל וברבעון השני של 2024 הסתכמו בכ-41 מיליון שקל. הרווח התפעולי צמח לכ-57 מיליון שקל בחציון, גידול של 240% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד אז הסתכם הרווח התפעולי בכ-17 מיליון שקל.
החברה הסבירה את הגידול וטענה שהוא נובע בעיקר מביטול מגבלות מחיר החשמל השחור בפולין ושיפור ביצועים בשוק המקומי. הרווח התפעולי של החברה ברבעון השני של השנה הסתכם ביותר מ-15 מיליון שקל זאת לעומת כ-8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
כמו כן, סאנפלאואר גם רשמה עליה של 31% ברווח  תפעולי תזרימי אשר הגיע לסכום של 71 מיליון שקל במהלך החציון הראשון של השנה, לעומת הנתון שרשמה בתקופה המקבילה שעמד על 54 מיליון שקל.
הרווח הנקי רשם עלייה משמעותית במהלך החציון הראשון של השנה וכשהוא הסתכם ב-17 מיליון שקל, בהשוואה ל-7.6 מיליון שקל שדווחו בשנה שעברה. בנוסף,  הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ-5.2 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.
בין האירועים המשמעותיים שהיו לסנאפלאואר במהלך המחצית הראשונה של השנה ניתן למנות את השלמת המימון מחדש בהיקף של 165 מיליון זלוטי לחברות הבת שלה בפולין, מהלך שהגדיל את האמצעים הנזילים של החברה בכ-65 מיליון שקל. משאבים אלו ישמשו להמשך פיתוח פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת. במקביל, החברה גם חתמה על הסכם חיבור לפרויקט פוטו-וולטאי בטקסס ארה"ב.
שחר בן-מויאל, מנכ"ל סאנפלאואר: "סאנפלאואר ממשיכה להציג רבעון נוסף של גידול בכל הפרמטרים התפעוליים תודות לביקושים מתגברים לאנרגיות מתחדשות לצד התייעלות מימונית, טיוב פורטופוליו הנכסים וקידום הפרויקטים ביזום. החברה ממשיכה לקדם ולפתח את הפרויקטים שביזום אשר יובילו לקפיצת המדרגה הבאה שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה