שיווק ופרסום

משרף תקשורת לבנק לאומי: המינוי הנוצץ שחצה את הקווים

משרד היח"צ שרף תקשורת שמטפל בבנק דיסקונט, נפרד היום מאחת מיועצות התקשורת הוותיקות בענף, שעוברת לג'וב נוצץ בזרוע ההייטק של בנק לאומי תחת המנכ"לית מיה אייזן: "הייתה לי הזכות לעבוד עם מוטי שרף שהוא חבר, אח, מנטור ובגדול - האיש הכי חכם שיכולתי לבקש לעבוד איתו". הסיפור החם של מאחורי הקלעים של היח"צ | כל הפרטים
יהודה לוינגר | 
מוטי שרף (צילום ערן לם)
בשנת 2010, יעל ארנון - אז מנהלת שיווק ב-"אפריקה ישראל", הצטרפה למערך של מוטי שרף כדי לעזור לו לנהל את נושא האסטרטגיה והמשברים. מאז עברו 14 שנה, ולאחר תקופה ארוכה בה הייתה השותפה הצמודה למוטי שרף, עוברת ארנון לבנק לאומי.
משרדו של מוטי שרף, המטפל בנושאי היח"צ של בנק דיסקונט, מעביר היום את אחת היועצות הבולטות בתחום שוק ההון והטכנולוגיה דווקא למתחרים - בנק לאומי. יש לציין ולדייק אמנם, שיעל עצמה לא הייתה על התיק של בנק דיסקונט מעולם, ומדובר למעשה במעבר לא ממתחרה למתחרה.
ארנון, כאמור, תעבור לתפקיד ניהול הפיתוח העסקי והשיווק בלאומי טק - זרוע ההייטק של בנק לאומי - תחת מיה אייזמן צפריר שמונתה שנה שעברה למנכ"לית הזרוע במקומה של תימור ארבל־סדרס.

מתוך אתר שרף תקשורת. צילום יהב שרף.
בטקסט הפרידה שלה כתבה ארנון מילים מלאות פרגון והערכה למשרד שרף תקשורת: "מקום שהיה לי כל כך הרבה יותר ממקום עבודה, מקום שהיה לי בית ומשפחה", ותודות רבות למי שהלך איתה בדרך. על מוטי שרף עצמו כתבה: "הייתה לי הזכות והיה לי הכבוד לעבוד עם צוות יועצי ויועצות התקשורת הכי הכי טוב שיש. עם מוטי שרף, שהוא חבר, אח, מנטור ובגדול – האיש הכי חכם שיכולתי לבקש לעבוד איתו, ה-שותפות במלוא מובן המילה – ורדי אהובתי (ורד לב) שאיתי כתף לכתף (ליטרלי) עוד מימי האופן ספייס בעמינדב, ענתי חיים שלי (ענת לוטן פז) שהצטרפה אלינו למשולש בלתי מנוצח ונטוש (נטע שונר) שהיא מזמן אחות על מלא", וכמובן לשאר צוות משרד שרף תקשורת: "אתם צוות של אלופות ואלופים!".
עזיבתה של יעל ארנון, מגיעה דווקא על רקע התפתחות משמעותית עבור משרד התקשורת והיח"צ. במאי השנה נבחר המשרד לייצג את ענקית התקשורת בזק, וכניסה לראשונה לעולם הפרסום עם שותפות של מוטי שרף בסיטימדיה.

מעברים בענף הבנקאות, התפתחו לאחרונה, כאשר חשפנו לראשונה ב-ice כי בכיר בבנק דיסקונט בדרך לעזוב לתדהר של אורי לוין - המנכ"ל הקודם, עם הטאלנט הראשון שנגנב למנכ"ל החדש אבי לוי עבור המנכ"ל היוצא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה