דיגיטל וטק

המהפכה הבאה של OpenAI: הכלי החדש שמציעים לעסקים

בחברה הודיעו על מנוי חדש של צ'אט הבינה המלאכותית, ChatGPT, לעסקים. בחברה לא הסכימו לחשוף את המחיר וטענו כי הוא ישתנה על פי הצרכים של כל חברה
מערכת ice | 
ChatGPT (צילום unsplash)
חברת OpenAI שאחראית לפיתוח ChatGPT הודיעה כי השיקה גרסת של צ'אט הבינה המלאכותית לעסקים. שם הכלי החדש הוא ChatGPT Enterprise והוא מעניק שימוש בלתי מוגבל בשירות החברה.
עסקים שיעשו מנוי לשירות הזה ייהנו מהיכולות של הגרסה האחרונה של ChatGPT4 ובמהירות כפולה. בהודעת החברה על המהלך נכתב: "אנו סבורים שבינה מלאכותית יכולה לסייע ולרומם כל היבט בחיי העבודה שלנו ולהפוך צוותים ליצירתיים ופרודוקטיביים יותר."
ב-OpenAI מסרבים לחשוף את המחיר של השירות החדש, לטענתם התמחור משתנה לכל עסק והוא תלוי בשימושים ובצרכים של החברות: "עסקים המעוניינים ב-ChatGPT Enterprise צריכים ליצור איתנו קשר. אמנם אנחנו לא חושפים את התמחור, אבל זה יהיה תלוי בשימוש ובמקרי השימוש של כל חברה".
כזכור, לאחרונה מנכ"ל החברה סם אלטמן חשף כי הוא עובד על מטבע קריפטו ייחודי. המטבע החדש מגיע כחלק מפרויקט Worldcoin בו הוא שואף לחולל מהפכה בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. החידוש בפרויקט זה טמון בטכנולוגיית סריקת הקשתיות החדשנית שיצרו על מנת להפוך אותו למאובטח יותר משאר המטבעות הקיימים בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה