ויראלי

נועה קירל: "עד מתי הלב יישבר שוב ושוב"

אחת הזמרות האהובות והמצליחות בישראל, נועה קירל, הגיבה לפני זמן קצר לבשורה הקשה בדבר תוצאות הפיגוע הרצחני שהתרחש בבאר שבע, בו נקבה מותה של צעירה כבת 20
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ The New York Sun)
פיגוע רצחני התרחש היום (ראשון) בבאר שבע, במסגרתו נכנס מחבל לסניף של רשת מקדונלד'ס בתחנה המרכזית בעיר, ופתח במסע ירי רצחני. למרבה הצער, המחבל הצליח לרצוח צעירה כבת 20 ולפצוע 13 בני אדם נוספים בדרגות שונות.
רבים במערכת הפוליטית הגיבו לפיגוע הקשה, שמגיע רק מספר ימים לאחר פיגוע רצחני נוסף ביפו, בו נרצחו לא פחות מ-7 בני אדם. גם בעולם התרבות הגיבו לפיגוע הקשה ומי שפרסמה תגובה כואבת היא נועה קירל.


מתוך האינסטגרם של noakirel
"מציאות בלתי נתפסת. עד מתי הלב יישבר שוב ושוב על עוד בשורה מזעזעת. יהי זכרה ברוך. מתפללת לשלומם של הפצועים". כתבה קירל לצד התמונה ששיתפה עם הכותרת הכואבת, המבשרת על מותה של הצעירה.
קירל מרבה לפרסם תכנים בעד ישראל מתחילת המלחמה, בניגוד למפורסמים רבים אחרים ובמיוחד כאלו שפעילותם היא גם מעבר לים, שגם אם מפרסמים הודעות פה ושם, מפחדים לפגוע בקריירה שלהם, כמו שקרה לרבים אחרים שתפסו את הצד של ישראל, מאז פרצה המלחמה ב-7 באוקטובר בשנה שעברה.
נראה כי המחלוקת ולקיחת הצדדים בין ישראל לפלסטינים, הגיעה עד הוליווד והגיעה למצב של מחנות שנוצרו. מאז ומתמיד אהבו בהוליווד לפזר מסרים בנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני כדי לצאת ידי חובה, אך הפעם נראה כי מדובר במחלוקת של ממש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה