דיגיטל וטק

גוגל מרחיבה את השימוש בבינה מלאכותית: העדכונים החדשים נחשפים

7 שנים מאז שהחל המסע של גוגל כחברה מבוססת בינה מלאכותית. כיום, ענקית הטכנולוגיה נמצאת בנקודת מפנה, שבה היא יכולה להפוך בינה מלאכותית לשימושית אפילו יותר לכולם
מערכת ice | 
גוגל (צילום pexels)
נכון להיום, 15 מהמוצרים של Google משרתים יותר מחצי מיליארד אנשים ועסקים. שישה מהמוצרים האלה משרתים יותר משני מיליארד משתמשים, מה שמאפשר לחברה להגשים את החזון שלה לארגן את המידע של העולם ולהפוך אותו לנגיש ושימושי באופן אוניברסלי.
7 שנים מאז שהחל המסע של גוגל כחברה מבוססת בינה מלאכותית. כיום, ענקית הטכנולוגיה נמצאת בנקודת מפנה, שבה היא יכולה להפוך בינה מלאכותית לשימושית אפילו יותר לכולם והיא מתכוונת לעשות את זה בארבע דרכים:
- שיפור את הידע והלמידה של הגולשים, בנוסף להעמקת ההבנה שלהם את העולם.
- הגברת היצירתיות והפרודוקטיביות של הגולשים, במטרה לאפשר להם להביע את עצמכם ולעשות כל מה שהם צריכים.
- עוזרה למפתחים ולעסקים לפתח בעצמם מוצרים ושירותים שיחוללו שינויים דרמטיים.
- הרחבה והטמעת הבינה המלאכותית באופן אחראי, כדי שכולם יוכלו להנות ממנה באופן שווה.
היום (רביעי) ב-I/O גוגל הציג את PaLM 2, הדור הבא של מודל השפה של החברה. PaLM 2 הוא מודל השפה המתקדם ביותר עם שיפורים בהסקת מסקנות ובכתיבת קוד בשפות שונות והיום הוכרז על 25 מוצרים חדשים ופיצ'רים שמבוססים על הטכנולוגיה הזאת.
היום גם הוכרז על דרכים חדשות למקסם את הידע והמידע ליותר אנשים באמצעות Search, מפות ועוד כלים רבים:
- גוגל ממשיכה להמציא מחדש את מנוע החיפוש, עם ההשקה של Search Labs, מקום להתנסות בחוויות חיפוש חדשות מבוססות בינה מלאכותית. אחד הניסויים הראשונים הוא Search Generative Experience, SGE, שמשתמש בבינה מלאכותית כדי לחפש מידע ולבצע פעולות בקלות רבה יותר, להבין נושאים מהר יותר, ולגלות נקודות מבט ותובנות חדשות.
- כש-SGE יהפוך לזמין (בהתחלה רק בארה"ב), מודעות בחיפוש ימשיכו להופיע באזור המיועד לכך (אנגלית).
- באמצעות ראיה ממוחשבת ובינה מלאכותית, Immersive View ממזג מיליארדי תמונות Street View וצילומים אוויריים ויוצר מודל דיגיטלי עשיר של העולם. הטכנולוגיה הזאת מאפשרת לראות את כל המידע על המסלול שלכם בבת אחת. כשתקבלו הנחיות, תופיע לפניכם חוויה רב-ממדית המאפשרת לצפות בתצוגה מקדימה של שבילי אופניים, מדרכות, צמתים וחניה לכל אורך הדרך. בחודשים הקרובים תוכלו להשתמש ב-Immersive View באמסטרדם, דבלין, פירנצה, ונציה, לונדון, פריז וברלין.
גוגל רוצה לעזור לאנשים להספיק יותר באמצעות בינה מלאכותית שתגביר את היצירתיות והיעילות שלהם:
- Bard מתרחב כעת באנגלית ל-180 מדינות, הופך לזמין ביפנית ובקוריאנית ובהמשך יהיה זמין ב-40 שפות נוספות, כולל עברית. Bard מציג יכולות כתיבת קוד ויכולות ייצוא משודרגות. הוא גם יוכל להשתלב בכל מיני שירותים מרחבי האינטרנט, ולהתחבר לשותפים חיצוניים, כולל Adobe, Instacart, Wolfram, Khan Academy ועוד רבים.
- עם Magic Editor, תוכלו לעשות עריכות מורכבות גם בלי כישורי עריכה מקצועיים. שילוב של טכניקות שונות של בינה מלאכותית, כולל בינה מלאכותית גנרטיבית, יעזור לכם לבצע עריכות בחלקים ספציפיים בתמונה - כמו האנשים המצולמים, השמיים או הרקע - כך שתהיה לכם שליטה עוד יותר גדולה על המראה והתחושה הסופיים של התמונה שלכם. מכשירי פיקסל יקבלו גישה מוקדמת מאוחר יותר השנה.
- Duet AI for Workspace היא דרך הפעולה החדשה שמושתתת על בינה מלאכותית ועוזרת לאנשים להשיג יותר באמצעות Sheets, Slides, Docs, Gmail ו-Meet. זה יכול לסייע לאנשים לכתוב טיוטה ולהשיב למיילים, לעשות סיעור-מוחות ולכתוב מסמכים, ליצור מצגות, לנתח דאטא ולקיים פגישות יעילות יותר. תכנית הבודקים המהימנים שלנו התרחבה פי 10 מאז מרץ, ואנחנו נרגשים לפתוח את Workspace Labs לציבור ולהציע רשימת המתנה בזמן שאנחנו מתרחבים לעוד משתמשים ומדינות בשבועות הבאים.
ובזמן שגוגל משקיעה במודלים עוצמתיים יותר, היא גם מחויבת עמוקות לבינה מלאכותית אחראית: כדי לסייע במאבק במיסאינפורמציה, בקרוב ישולבו חידושים כמו סימן מים ומטא נתונים אל תוך המודלים הגנרטיביים של החברה. בנוסף, בענקית הטכנולוגיה התייחסבו לאופן שבו הם מפתחים את המוצרים שלהם עם אבטחה אינטגרלית, פרטיות מובנית והגדרות שנותנות למשתמשים שליטה מירבית.
וכמובן שאי אפשר לקיים את אירוע Google I/O ללא עדכונים לגבי Android ו-Pixel. גוגל הראתה איך בונים את מגוון המכשירים המתקדם ביותר עם אנדרואיד, איפה שהכל עובד טוב יותר ביחד וכיצד בחברה שתמשים בבינה מלאכותית כדי להפוך את מכשירי הטלפון שלכם לאישיים יותר, יחד עם הפיצ׳רים Creative Compose, Cinematic Wallpapers ו-Generative AI Wallpapers.
כמו כן, הושקו גם Pixel 7a, Pixel Fold ו-Pixel Tablet שמצטרפים למגוון המכשירים מבוססי הבינה המלאכותית המפותחים על ידי Google. מכשיר Pixel 7a זמין לרכישה כבר היום וניתן להירשם להזמנה מוקדמת של Pixel Fold ו-Pixel Tablet.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה