השוק
הסכם העתק של גוגל וה-"ניו יורק טיימס" נחשף
ענקית הטכנולוגיה תשלם לעיתון 100 מיליון דולר לשלוש שנים הקרובות כדי שתציג את התוכן שלה בפלטפורמות שונות
ה"ניו יורק טיימס" תקבל מגוגל כ-100 מיליון דולר במשך שלוש שנים כחלק מעסקה רחבה המאפשרת ליחידת Alphabet של ענקית הטכנולוגיה להציג תוכן של העיתון בחלק מהפלטפורמות שלה, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל ביום שני.
העסקה כוללת את השתתפותו של ה-"טיימס" ב-Google News Showcase, מוצר שמשלם לבעלי אתרים להציג את התוכן שלהם ב-Google News ובכמה פלטפורמות אחרות של גוגל, אמרו חלק מהאנשים. המוצר טרם הושק בארה"ב, אך זמין במדינות אחרות כולל גרמניה, ברזיל ואוסטרליה.
המו"ל של ה-"טיימס", א.ג. סולצברגר, הודיע על העסקה עם גוגל מוקדם יותר השנה, אותה תיאר כהסכם מורחב שכלל הפצת תוכן ומנויים, כמו גם שימוש בכלים של גוגל לשיווק וניסויים במוצרי פרסומות. ה"טיימס", שלא סיפק פרטים על התנאים הפיננסיים של העסקה באותו זמן, סירב להגיב מעבר להכרזה הקודמת שלו.
"אנחנו לא חולקים את הפרטים של הסכמים מסחריים עם שותפים", אמרה דוברת גוגל.
עוד ב-
גוגל והטיימס לא הגיבו מיד לבקשותיה של רויטרס להגיב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה