דיגיטל וטק

אשת הפנטזיה של הניינטיז בדרך לטלוויזיה

בניינטיז כל הגברים פינטזו עליה, בעשור האחרון היא עברה רימייק כדי לנסות להתחמק מהתדמית של סמל מין, ועכשיו היא בדרך לסדרה בשירות אמזון פריים וידאו. החברה של ג'ף בזוס מפתחת רומן של ממש עם לארה קרופט 
יאיר מור | 
לארה קרופט (צילום Maura Nicolaita / Pixabay)
אמזון הזמינה עבור שירות הסטרימינג שלה, פריים וידאו, סדרת טלוויזיה המבוססת על סדרת המשחקים הפופולארית "טומב ריידר", כך דיווח האתר הוליווד ריפורטר בסוף השבוע. לפי מקורות שדיברו עם האתר, החברה, שרכשה לפני חודש וחצי את זכויות ההפצה על המשחק הבא בסדרה, החליטה לפתח במקביל סדרת טלוויזיה המבוססת על דמותה של הארכיאולוגית הבריטית לארה קרופט. 
את הסדרה תכתוב, לפי הדיווח, פיבי וולר-ברידג', יוצרת וכוכבת הסדרה "פליבג". עם זאת, היא לא תשחק את תפקיד קרופט. כזכור, ב-2001 ו-2003 גילמה אנג'לינה ג'ולי את קרופט בסרטים "טומב ריידר" ו"טומב ריידר: סוד החיים", וב-2018 גילמה אותה אלישה ויקאנדר ברימייק "טומב ריידר". בסדרת המשחקים, שהחלה ב-1996 ומתפרסת כבר על פני לפחות 14 משחקים, דיבבו את קרופט השחקניות שלי בלונד, ג'ודית' גיבינס, ג'ונל אליוט, קילי הוז וקמילה לודינגטון, ובשתי סדרות מצוירות על הדמות דובבו אותה מיני דרייבר והיילי אטוול (בסדרה מקורית של נטפליקס שתצא בהמשך השנה). 
הסדרה היא ככל הנראה ניסיון לרכב מצד אחד על הצלחתן של סדרות מבוססות משחקים ("המכשף" בנטפליקס, "ארקיין" בנטפליקס, וכעת "האחרונים שבינינו" ב-HBO), שעליו רוכבת גם סוני שעובדת על סדרות למשחקים God of War, Gran Tourismo ו-Horizon, ומצד שני על החוזה שהפך אותה למפיצה של המשחק הבא בסדרה. אמזון רוצה ככל הנראה לבנות מעין עולם תכנים שלם סביב קרופט, כפי שעושות חברות מדיה עם דמויות אהובות אחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה