דיגיטל וטק

אחרי שגייסה 6.6 מיליארד דולר: OpenAI ממשיכה להתרחב

לאחר שהכפילה את השווי שלה תוך 8 חודשים, OpenAI שלאחרונה גם דיווחה על גיוסים של 6.6 מיליארד דולר ממשיכה להתרחב. החברה לפני חודש שכרה בניין שלם בסן פרנסיסקו, חתמה כעת על חוזה שכירות על מתחם משרדים ענק במנהטן | כל הפרטים
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום shutterstock)
חברת הבינה המלאכותית האמריקאית OpenAI, עשתה מהפכה עולמית בזכות הצ'אטבוט שפיתחה ChatGPT. אחרי שהכפילה את השווי שלה בתוך 8 חודשים, במהלך השבוע שעבר נחשף שהחברה בהובלתו של סם אלטמן, גייסה 6.6 מיליארד דולר והשווי שלה עומד כעת על 157 מיליארד דולר.
כעת, נחשף שהחברה החליטה להתרחב והיא שכרה מתחם משרדים ענק בגודל  של 8,360  מ"ר (90,000 רגל רבועים) בבניין Puck הממוקם בשכונת סוהו שבמנהטן. מדובר במתחם המשרדים השני שהחברה חותמת עליו בחודשים האחרונים. רק לפני חודש, OpenAI חתמה על הסכם במסגרתו היא שוכרת בניין שלם בשכונת מישן בסן פרנסיסקו.
שיטת העבודה ההיברידית גרמה לחברות רבות לוותר על ההחזקה של משרדים פיזיים. סן פרנסיסקו, היא אחת הערים באמריקה שרשמו את הפגיעה הגדולה ביותר בעקבות המצב. אך המגמה הנוכחית של ההצלחה וההתרחבות של חברות מתחום הבינה המלאכותית, סייעו רבות לצמיחה של השוק הנדל"ן בפרט ולכלכלה האמריקאית בכלל. לצד סן פרנסיסקו, הפגיעה הורגשה גם בערים נוספות באמריקה כמו: ניו יורק, סיאטל ואטלנטה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה