תקשורת ומדיה

מתן חודורוב תוקף את ערוץ 14: "פרויקט הפירוק של ישראל"

הפרשן הכלכלי תקף את ערוץ 14 שלא שידר את רוב הטקס הלאומי ששודר בשאר ערוצי התקשורת וחטף מהכתבת של כאן 14: "מי שאירגן חרם ברמה של ילדים בני שלוש במקום העבודה שלו, עדיף שלא ידבר על רב מגזריות וכלל ישראליות"
מערכת ice | 
מתן חודורוב (צילום רונן אקרמן, פלאש 90/ תומר נויברג)
המאבק סביב הטקסים הנפרדים לטבח ה-7 באוקטובר מגיע הלילה לשיא. בעוד שבכל ערוצי התקשורת המרכזיים שודרו הן טקס המשפחות המכונה "הטקס הלאומי" והן הטקס הממלכתי, בערוץ 14 בחרו לשדר דקות בודדות מהטקס הלאומי וחזרו לסיקור השוטף מהאולפן.
עיתונאי ערוץ 13, מתן חודורוב, ביקר את התנהלות הערוץ המזוהה עם הימין וכתב ברשת X: "ערוץ שמוריד את השלטר על טקס כלל ישראלי, רב מגזרי כמו שהפיקו המשפחות, בניסיון לחסום מצופיו ביקורת על הממשלה - ממשיך בפרויקט הפירוק של ישראל מלפני 7 באוקטובר. השיטה היא להיטפל למשפט שנוי במחלוקת, או לכיתוב על חולצה של זמר, כנימוק להשתקה של הזעם והביקורת. זה לא ימין, זו סתם צנזורה".
חודורוב מתייחס בין היתר לכיתוב על חולצתו של הזמר עברי לידר "זכרם מהפכה", בזמן הופעתו על הבמה וכן לדברים שנשא יונתן שמריז, אחיו של החטוף אלון שמריז שנורה בשוגג ע"י כוחות צה"ל בעת מנוסתו מהשבי בעזה. שמריז אמר על הבמה: "אין דוגמה אישית, אין חזון, אין מנהיגות אין קבלת אחריות". גם הזמר אביב גפן ששר שיר חדש שכתב על התקופה בשם "ארץ הפוכה", מחא: "לא יגנבו לנו את הדגל, אבל גנבו את המדינה".
 
בין המגיבים לדברי חודורוב גם כתבת ערוץ 14, שיראל ללום נהיר שעל הדרך עקצה את הכתב על התנהלותו בפרשת מנכ"לית ערוץ 13, יוליה שמאלוב ברקוביץ': "קבלת האחר גם אם דעתו שונה משלך זה דבר חשוב, אולי מי שאירגן חרם ברמה של ילדים בני שלוש במקום העבודה שלו, עדיף שלא ידבר על רב מגזריות וכלל ישראליות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה