ויראלי

עינב בובליל נגד הטקס הלאומי: "די לפילוג ודי להשתמש במשפחות החטופים"

המשפיענית, שלא הייתה מרוצה מהטקס הלאומי ל-7 באוקטובר ויצאה נגדו, הותקפה בביקורות קשות והחליטה למחוק את הסטורי שהעלתה: "בעמודים מסוימים, אם את לא בדעה הנכונה, מעלים אותך לגרדום" התלוננה

מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
משפיענית הרשת ויוצאת האח הגדול, עינב בובליל, פרסמה הערב תגובה לפוסט שהופיע בעמוד israelim.il באינסטגרם, שם דווח  כי ערוץ 14 לא משדר את טקס המשפחות אלא רק את הטקס הממלכתי.
בובליל, שידועה כמי שאינה מסתירה את דעותיה, כתבה: "הטקס הלאומי היה כרגיל פוליטי. מוזמנים לראות את הטקס הממלכתי שנטו מאחד את העם בלי פילוג שאף אחד לא זקוק לו ביום הזה. מעורבים בטקס ימנים, שמאלנים, דתיים וחילוניים בלי שום אימרה, שיר או חולצה או דברים פוליטיים".

מתך חשבון האינסטגרם של israelim.il@
התגובה זכתה עד כה ל-77 תגובות משל עצמה, רבות מהן תומכות, אך בובליל ספגה גם ביקורות קשות: "רמה מאוד גבוהה של בורות, טמטום וגועל", כתב לכוכבת כתב הרכילות של ישראל היום, ערן סויסה. גם גיא פינס הגיב לבובליל וטען: "זה שקרי, מטופש ואכזרי להגיד מה שהיא אומרת פה."
המשפיענית, לה מעל ל-419 אלף עוקבים, מחקה בהמשך את הסטורי הביקורתי שלה נגד הטקס הלאומי, אך הבהירה כי עשתה זאת בעקבות הקללות והאיחולים הקשים שקיבלה: "בעמודים מסוימים, אם את לא בדעה הנכונה, אז מעלים אותך לגרדום", הסבירה בובליל.

מתוך חשבון האינסטגרם של einavbooblil_benisti@
"אין לי כוחות נפשיים להתמודד עם שנאה, רוע ויצר הרע", ציינה עוד הכוכבת אך סייגה כי יכול להיות שלא הייתה צריכה לכתוב תגובה ביום הזה "אבל זה בער בי", סיכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה