בארץ

עינב בובליל מתאבלת: "פרח שנקטף. השם יקום דנמה"

מותה של לוחמת מג"ב, שירה חיה סוסליק ז"ל בפיגוע בבאר שבע, גרמה לכוכבי רשת רבים לכאוב ולהזדעדע. מי נכנסה לשוק, מי הכריחה את בעלה לעלות הביתה ומי הכריזה שאי אפשר לחיות כאן?
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום einavbooblil_benisti@)
אושיית הרשת ויוצאת האח הגדול, עינב בובליל, עדכנה אמש את עוקביה כי הצפייה בחדשות בחודשים שלאחר ה-7 באוקטובר פגעה בה נפשית ופיזית ולכן החליטה להתנתק מהן. "אבל היום ומחר זו חובתנו לראות ולכאוב ולעולם לא לשכוח" עדכנה בובליל בסטורי שהעלתה ב-6 באוקטובר.
המשפיענית ששיתפה בנוסף את עוקביה כי היא לא מתכוונת לשלוח היום את ילדיה למסגרות הלימודים בשל החשש מפני ירי טילים ופיגועים, העלתה בהמשך סטורי להנצחת החיילת, סמל שירה חיה סוסליק ז"ל שנרצחה אמש בפיגוע בבאר שבע. "עוד פרח שנקטף. השם יקום דמה. משתתפת בצער המשפחה"
בובליל לא הייתה המפורסמת היחידה שהגיבה בכאב רב למותה של לוחמת מג"ב בפיגוע.
הזמרת, נסרין קדרי כתבה: "פשוט לא מעכלת עוד מוות מיותר של חיילת צעירה בת 20. הלב מרוסק. יהי זכרה ברוך", הוסיפה: "שנה חדשה שנפתחת בעוד אובדן ענק וכאב ששובר שוב את הלב. כמה הנפש עוד יכולה להכיל את האבדות האלו?"
יוצאת האח הגדול, נופר מור, ציינה בעקבות האירוע: "אי אפשר לחיות כאן. אי אפשר להסתובב ברחוב!!! פשוט פחד אימה".
יוצרת התוכן, קרן שחם, הוסיפה: "אני באמת כבר לא יודעת איך להתמודד עם המציאות פה".
עוד יוצאת האח, ספיר בורגיל, תושבת באר שבע, שיתפה: "אלוהים, אברהם יצא לקנות לחם. שאלוהים יעזור לי - אתם מבינים  למה אני לא רוצה לצאת מהבית". 
והשחקנית והמשפיענית, מאיה ורטהיימר, עדכנה בסטורי משלה על החיילת וכתבה: "אני לא מפסיקה לחשוב על ההורים שלה על החברים שלה, עליה. היא כ"כ צעירה הכל עוד לפניה. זה חייב להיפסק. ומה עוזר בכלל לעלות את הסטוריז האלה?! זה יזיז משהו??? הכל נמאס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה