תרבות ופנאי

נסרין חושפת דרמה רפואית לאחר הלידה: "דימום וכאבים חזקים"

נסרין קדרי חשפה בפני עוקביה באינסטגרם כי בימים אלו היא מקבלת תגובות שליליות במיוחד על המראה החיצוני שלה בטענה כי היא רזתה באופן משמעותי. נסרין קדרי: "הגזרה המחוטבת היא לא מה שגרם לי להרגיש טוב אחרי הלידה"

מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום אינסטגרם/ נסרין קדרי)
הזמרת האהובה נסרין חשפה בכאב בחשבון האינסטגרם שלה כי לאחר הלידה המרגשת היא החלה לקבל תגובות שליליות רבות על המראה החיצוני שלה. "התחלתי לקבל כמה הודעות לא נעימות על עניין הגוף אחרי הלידה".
לדבריה, בעקבות מצבה הבריאותי המורכב, צוות הרופאים דרש ממנה להקפיד על תזונה בריאה ודלה בפחמימות, דבר שהוביל לירידה משמעותית במשקל. 
"אז כן, הייתי בהיריון בסיכון שאילץ אותי לשמור על תזונה הדוקה וקשה מאוד וכנראה זה מה שעזר לי ואם יכולתי הייתי מוותרת על זה ומעדיפה היריון בריא, משעמם ומלא בפחמימות אבל, ויש אבל גדול, הגזרה המחוטבת היא לא מה שגרם לי להרגיש טוב אחרי הלידה", סיפרה נסרין לעוקביה. 

(צילום: nasrinkadry@)
בהמשך, סיפרה הזמרת האהובה כי בעקבות הדימום והכאבים החזקים שהיא חווה בימים אלו, היא נאלצה להשתמש במשככי כאבים. "זה לא מעלים את התפרים, את הדימום, את ההתכווצויות והמשככי כאבים החזקים שאני צריכה לקחת כדי להירדם ויצאתי מבית החולים אחרי חמישה ימים ולא 48 שעות כמו רוב הנשים. היה חשוב לי לשתף כדי שכולנו נזכור שאף אחת לא עשויה מפלדה ולידה זו חוויה לא פשוטה לאף אחת מאיתנו". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה