תרבות ופנאי

אורטל עמר חוזרת לבן אל? "עזבי הכל, תעשי איתו פשוט עוד ילד"

אורטל עמר, בת זוגו לשעבר של בן אל תבורי, מספרת בכאב כי בימים אלו היא מתמודדת עם תחושת בדידות גדולה אשר משפיעה על מצבה הנפשי. אורטל עמר: "זה בודד ללכת לישון בלילה לבד". בהמשך, עמר חושפת את האמת על הקשר עם בן אל

מערכת ice | 
אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום רפי דלויה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
אורטל עמר, בת זוגו לשעבר של הזמר המפורסם בן אל תבורי, עולה שוב לכותרות זאת לאחר הסרטון החושפני שפרסמה ברשת החברתית אינסטגרם על תחושת הבדידות שהיא חווה לאחר הפרידה המתוקשרת.
בריאיון ל"מאקו סלבס", התייחסה אורטל עמר לאותו סרטון מרגש שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה כי גם ביום ההולדת שלה היא חווה בדידות. לדבריה, דווקא ברגעים הקטנים והפשוטים שבחיים, היא חשה בבולטות את עצם היותה אישה רווקה. 
"אני לבד המון שנים, אני לא הייתי אף פעם בשש השנים האלה באמת במערכת יחסים שהרגשתי שהיא על אמת רצינית והיא מובילה אותי למשהו אמיתי. זה בודד ללכת לישון בלילה לבד, זה בודד בדברים הקטנים האלה שבא לי לחזור הביתה לפרוק עם מישהו, שאפילו יעזור לי בקניות מהאוטו למעלה". 
בהמשך דבריה, ציינה עמר: "כשתו נרדם, שיהיה מישהו שיעזור לי לעלות. הרגעים הקטנים האלה שהם מזכירים לך שאתה בודד. ב-7 באוקטובר זה הכי הורגש. יש גברים שפרסום זה משהו שהם לא אוהבים. הרוב, אומר לי את זה, שונא את זה. אז עוד יותר זה מכשול, אז גם זה וגם זה שישי ילד בתמונה".
לרגל יום הולדתה, קיבלה עמר ברכה מרגשת מבן זוגה לשעבר, הזמר בן אל תבורי, עימו היא חוותה קשיים רבים בזוגיות וגם לאחר הפרידה.  לדבריה, חל שיפור משמעותי בקשר ביניהם: "זה כיף, אנחנו חזרנו להיות בקשר טוב וככה זה צריך להיות. קשר טוב זה אומר שהוא מעורב לגמרי, הוא שותף ואני מספרת לו הכל והוא יודע מה קורה.
התבגרנו ואני מאחלת את זה לכל הנשים שנפרדו לא לעבור את השלב של הריבים. לנסות, למצוא תעצומות נפשיות ולהבין שהזמן עושה את שלו ויש ילד וזה הכי חשוב. גם אומרים לי: 'עזבי הכל, תעשי איתו פשוט עוד ילד'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה