ויראלי

אורטל עמר בבקשה חריגה לעוקבים: עזרו לי למצוא שידוך

מגישת הרדיו והטלוויזיה המפורסמת מבקשת מהעוקבים שיעזרו לה למצוא את אהבת חיים: "עוד לא מצאתי את שאהבה נפשי"
מערכת ice |  1
אורטל עמר
אורטל עמר, מגישת הרדיו והטלוויזיה המוכרת, חוגגת יום הולדת 34 ומבקשת עזרה מהעוקבים במציאת בן זוג.
בסרטון אישי שפרסמה אורטל עמר, האקסית של בן אל תבורי, לעוקבים בחשבון האינסטגרם שלה שיתפה כי המלחמה מאז ה-7 באוקטובר הובילה אותה לסיטואציות בהן היא הרגישה את הבדידות יותר מבעבר: "יש לי יום הולדת, פתחתי מצלמה כי אני מרגישה הכי בודדה שהרגשתי אי פעם. לא חלילה כי לא מאחלים לי מזל טוב, ולא כי אני לא בריאה ולא כי אין לי מדהים. פשוט כי אין לי זוגיות. לא מתרגלים ללבד, בחיים לא התרגשתי לישון באלכסון". 
"אני באמת חושבת ומאמינה בברכת ההמונים ובכוח שיש לאנרגיה, אני לא חושבת שטוב להיות האדם לבדו. הרגשתי את זה ב-7 באוקטובר שמצאתי את עצמי עם ילד לבד. מתמודדת ובכלל התמודדויות החיים מהדבר הכי קטן שתופס אותי - כמו להרים דברים מהאוטו לבית או שמישהו יכין לי ארוחת ערב. סתם בא לי שמישהו ידאג לי. שלא תטעו, זה לא שלא מתחילים אותי, זה לא שאני לא יוצאת לדיטיים, ברור שמשהו בי חסום, ברור שיש לי משהו שמפריע לי אבל אני באמת לא מצאתי את שאהבה נפשי וזהו ואני רוצה שתאחלו לי שאני אמצא ביום הולדת הזאת מישהו שיאהב אותי", שיתפה עמר.
עמר אמרה כי היא לא מרגישה שיש לה על מה להתלונן אך הזוגיות והיציבות של משפחה חסרה לה מאוד בחייה: "מישהו שיעשה איתי דרך, בן אדם שיבנה איתי בית. שאני אביא איתו ילדים. זה הברכה שלי. זה היחלום שלי. אני מתפרנסת טוב, אני חושבת שאני נראית טוב, יש לי ילד מושלם, בריא ואניבריאה. במיוחד במצב שבו אנחנו נמצאים אני לא רוצה להתלונן על כלום. אבל אני באמת אומרת שהדבר שאני הכי הכי רוצה זה זוגיות ומשפחה, כי אני חושבת שבסוף זה המנוע שלנו כבני אדם. אז רק תברכו אותי בזה. כל השאר יש לי".
 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוצה
    משה כהן 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לה הרבה אושר
    סגור