ויראלי

בן אל תבורי ואורטל עמר נחשפים: "מאחל שנשאר חברים"

תבורי סיפר בסשן שאלות ותשובות: "נכון לרגע זה, היחסים עם אורטל בסדר גמור ואפילו יותר מבסדר. הבאנו לעולם את הילד המדהים הזה ואני באמת מאחל שנישאר ידידים או חברים טובים, ושנצליח תמיד להבין אחד את השנייה בשביל תו המהמם"
מערכת ice | 
בן אל תבורי מתראיין לאולפן שישי (צילום אולפן שישי, חברת החדשות)
הצהרה מפתיעה ביותר של בן אל תבורי הערב (שלישי) בעד אם בנו והאקסית המיתולוגית שלו, אורטל עמר, זאת במסגרת סשן שאלות ותשובות עם העוקבים שלו באינסטגרם. אחרי תקופה סוערת של נתק עימה, הוא שפע מחמאות עליה וקיווה לעתיד משותף טוב יותר למען בנם.
הוא פתח וסיפר תחילה: "נכון לרגע זה, היחסים עם אורטל בסדר גמור ואפילו יותר מבסדר. הבאנו לעולם את הילד המדהים הזה ואני באמת מאחל שנישאר ידידים או חברים טובים, ושנצליח תמיד להבין אחד את השנייה בשביל תו המהמם".

על הפרידה מהאקסית דני לוי: "אני ודני כבר לא ביחד, ואין לי דבר אחד (!) רע להגיד עליה. ליוותה אותי בתקופה הכי קשה בחיים שלי, תמכה ותמיד הייתה שם בשבילי. מוכשרת, יפה, חכמה ומאחל לה שתגיע הכי רחוק שאפשר כי הכי מגיע לה". בסוגריים, הוסיף הכוכב כי "היא תגיע בוודאות".
כזכור בסוף השבוע האחרון תבורי העניק ראיון לאולפן שישי של חדשות 12 וסיפר על הילדות בה חווה הטרדה מינית, הרצון להתאבד והקושי לחזור לישראל אחרי פרשת ההקלטות, עמר הייתה שם כדי לתמוך בו הפעם ולתת לו מסרים מחזקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה