ויראלי

בן אל תבורי והאקסית חזרו? הצעד הדרמטי של אורטל עמר נחשף

אחרי שבן אל תבורי פתח את הלב מול מדינה שלמה והתנצל על המעשים שלו כלפי אורטל עמר, האקסית שלו, השניים חזרו להיות בקשת ועמר אף החזירה עוקב לבן אל. האם אנחנו בדרך לאחד הקאמבקים המפתיעים בתעשייה בשנים האחרונות?
מערכת ice |  4
בן אל תבורי ואורטל עמר (צילום אינסטגרם)
בן אל תבורי, פתח את הלב מול כל המדינה על התקופה הקשה שעבר, כולל שיתוף על הטרדה מינית שחווה כשהיה ילד, וריגש מדינה שלמה כשעמד מול המצלמות וסיפר בדמעות על התקופה הקשה ביותר בחייו.
תבורי עמד במרכזה של סערה לאחרונה, אחרי הקלטות קשות שנחשפו בהן הוא הטיח מילים קשות מאוד באקסית שלו, אורטל עמר, מה שגרר פרידה מהצמד שלו סטטיק, פרידה מעמר ועזיבה של הזמר את ישראל לטובת ארצות הברית.
היום (שלישי) פורסם ב"וואלה" כי אחרי התקופה שעברו, תבורי ואורטל עמר חזרו להיות בקשר, כאשר עמר אף עשתה צעד דרמטי וחזרה לעקוב אחריו באינסטגרם. האם אנחנו בדרך לקאמבק מפתיע? ימים יגידו.
כזכור, אחרי הריאיון שהעניק, אורטל עמר שלחה מסר מפייס לבן אל ובתוכניתה "אורטל וליאור", המשודרת ברדיו בלב המדינה אותה היא מגישה יחד עם ליאור דיין, עמר התייחסה לריאיון ששודר בתוכנית "אולפן שישי", במהלכו דיבר בן אל תבורי על מערכת היחסים שלו עם בת זוגתו לשעבר.
"סגירת מעגל לראות אותו איך הוא מדבר עליי. מאוד התרגשתי, הרגשתי שאנחנו סוגרים מעגל בינינו גם מול כולם אחרי תקופה לא פשוטה בכלל. היו רגעים ממש קשים לפני שנתיים, עכשיו בסדר זה לא סוף העולם, בטח לא במציאות שבה אנחנו חיים היום, הכל מתגמד", סיפרה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין כמו השלום
    ללי 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהצלחה
    סגור
  • 3.
    אין כמו השלום
    ללי 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה
    סגור
  • 2.
    לא מזכיר לכם זוג שלפני זה חזר נפרד ...
    יואל 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם דניאל חזרה לאייל ושוב נפרדה ... הם לא לומדות לקח לא מתחתנים עם זמרים, צפיקה פיק , אביב גפן , אייל גולן , פאבלו , נו איל קוראים לו פרץ ועודדד כל אלו נפרדו
    סגור
  • 1.
    לא קצת נסחפתם ??? אולי תחכו קצת? (ל"ת)
    אחד 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור