ויראלי

בן אל תבורי נשבר מול המצלמות וחושף: "הוטרדתי מינית"

בן אל תבורי התראיין אמש לתוכנית "אולפן שישי" ושיתף כי אובחן במאניה דיפרסיה, פוסט טראומה וחרדת נטישה, סיפר בכאב כיצד מקורביו נטשו אותו לאחר סערת ההקלטות ששלח לזוגתו לשעבר ואם בנו, וחשף סוד טראומטי: תבורי עבר הטרדה מינית כשהיה בן שמונה בלבד
רוני שיינר |  3
בן אל תבורי מתראיין לאולפן שישי (צילום אולפן שישי, חברת החדשות)
כחלק מקידום אלבומו החדש, בן אל תבורי התראיין לתוכנית "אולפן שישי" ששודרה אמש. במסגרת הריאיון, שיתף בן אל את העיתונאי איתי סגל בשנים הקשות שעבר. 
"קיבלתי הצלחה מסחררת בגיל 24. היה לי ילד. לא ידעתי איך להתמודד עם זה. ואבא שלך מהצד השני עם יהודית, והתקשורת, זה היה קשה", שיתף תבורי. 
על האבחונים שקיבל במהלך השנים והקשיים הנלווים סיפר: "אני לא בן אדם שקל להתמודד איתו. אני משתדל להיות בן אדם טוב כמה שאני יכול, אבל יש לי את הקריזות שלי ולפעמים לצערי זה יוצא גם אובר. אני מאובחן בכל מני דברים. אתה יודע מה זה מאניה דיפרסיה? אתה מקבל מסך, אתה לא חושב. פוסט- טראומה גם מאובחן". 
על הדרך בה התבשר על פירוק הצמד עם סטטיק סיפר: "גיליתי את זה דרך פינס או ישראל בידור, אני אפילו לא זוכר. הייתי בשוק. ואז כתבתי לאחד המנהלים אם זה נכון והוא אמר שכן, ונתמוך בך במה שתצטרך". לשאלה איך אדם עם מאניה דיפרסיה מתמודד עם רגע כזה, השיב תבורי: "מה יש לי לעשות חוץ מלבכות?". 
על הרגע שבו פורסמו הקלטות פרטיות ששלח לזוגתו לשעבר ואם בנו, אורטל עמר, סיפר תבורי כשהוא דומע: "קשוח. ישבתי פה על הספה, פתחתי את כל החלונות ורציתי להתאבד". הוא המשיך וסיפר: "ואז דני (זוגתו עד לפני מספר חודשים) התקשרה אלי ואמרה שהיא באה. לקחה טיסה. זה הבן אדם היחיד שפשוט היה לצידי". לשאלה מה הכאיב ברגע הזה, השיב: "שכולם נטשו. כולם".  
תבורי המשיך ושיתף בסוד שהסתיר במשך שנים: "חוויתי הטרדה מינית כשהייתי ילד". בידי אנשים קרובים אליך? שאל סגל. "זה לא באמת משנה". באיזה גיל היית? "8", השיב תבורי. "סיפרתי רק ללינור (אברג'יל), היא נשבעה לי שהיא לא תספר לאף אחד. עשיתי אצלם שבת, הלכנו בשבת עם עגלה ברחוב ואורון היה מקדימה, ואז סיפרתי לה. רציתי לדעת איך היא התמודדה עם זה. היא היחידה שהבינה אותי. אני אגיד את האמת, גם בקריזות שלי ובדברים שלי, היא היחידה שהבינה אותי. אף אחד לא יבין, אי אפשר. זה לא משהו שיושב לך פה, עברתי אונס, אבל כנראה שבנשמה שלך הוא מציק לך. מכניס אותך לקריזה. רק בגיל 25 אני חושב שסיפרתי לאורטל, אחרי שתו נולד". 
"פחדתי שיגידו שאני הומו", המשיך תבורי ושיתף. "בגיל 8 לא ידעתי שזה אסור. בדיעבד אני מתחרט, מתחרט שנולדתי". האדם הזה חי? שאל סגל. "כן". זה דובר ביניכם פעם? "לא". הוא צופה עכשיו בכתבה הוא יודע ש...? "שיהיה לו לבריאות", פסק.  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בן אל תבורי
    רות יהל 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כואב הלב...
    סגור
  • 2.
    מצטער. לא אמין
    דן 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל ברור שמוכר
    סגור
  • 1.
    למה
    רק שאלה 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה לא עזרת לקארין , שהייתה צריכה אותך? ביקשו ממך עזרה התעלמת למה??
    סגור