טלוויזיה

בן אל תבורי חושף את האמת על ההקלטות האיומות: "רציתי למות"

הזמר סיפר בחלק נוסף של הראיון הגדול שלו: "תו יגדל ויקרא את הכתבה הזאת, אם אורטל תשמור לו או משהו. רציתי למות. באותו רגע נראה שאין דרך חזרה, שלא משנה כמה תצטער ותיקח אחריות, אף אחד לא יסלח לך. בדיעבד אני אומר – מי שרוצה שיסלח, ומי שלא לא. אני מצטער ששלחתי את זה לאורטל, שבכלל עשיתי את ההקלטה הזאת"
מערכת ice |  3
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם/ beneltavori)
במסגרת הראיון הגדול והנרחב שלו ל'מאקו', בן אל תבורי מספר כיצד בשנת 2022, ביום הולדתו הרביעי של תו פרינס, בנו הקטן מאורטל עמר, העלה ברכה לאינסטגרם שלו ושם התנצל על ההקלטות הקשות שגרמו לשבר הגדול בחייו האישיים והמקצועיים וכתב שבגיל 18 אובחן במאניה דפרסיה.
בראיון למאקו הסביר: "אני לא מתבייש, מי שמכיר אותי יודע כבר שנים, אני מאובחן גם בדיכאון כרוני, אולי זאת עוד סיבה שאני לא יוצא מהבית. אין לי בעיה להגיד את זה, אבל זה גם לא תירוץ לכלום. אם זה היה, הייתי משתמש בזה. זה שאני דפוק – אני דפוק, מה אני אעשה. נולדתי דפוק".

על הסליחה לבנו סיפר: "חשפתי את זה הרבה לפני ההקלטות, דיברתי על זה פעם בסטורי, אבל אני לוקח אחריות מלאה על ההקלטות ועל כל מה שאמרתי. לא הייתי צריך לעשות את זה, אבל אין לי איך להחזיר את הגלגל לאחור. אני מבקש סליחה, ובעזרת השם גם תו יגדל ויקרא את הכתבה הזאת, אם אורטל תשמור לו או משהו. רציתי למות. באותו רגע נראה שאין דרך חזרה, שלא משנה כמה תצטער ותיקח אחריות, אף אחד לא יסלח לך. בדיעבד אני אומר – מי שרוצה שיסלח, ומי שלא לא. אני מצטער ששלחתי את זה לאורטל, שבכלל עשיתי את ההקלטה הזאת".
האם בנו יסלח לו על הדברים אי פעם? "אני מאמין שכן, מאמין מאמין מאמין. אני מקווה שההקלטות האלה יירדו, שהוא בכלל לא יצטרך להיחשף לזה. אבל גם אם הוא ישמע את זה בעוד חמש או שבע שנים, אתה יודע מתי הוא באמת יסלח לי? כשיהיו לו ילדים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עצוב נורא מה שקרה לו בילדותו
    אנדר וויגין 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולשני מי שהגיבו מתחתיי: עצוב נורא שאתם שופטים אותו בלי להבין מה עבר עליו אז! " אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" , שמעתם על זה פעם? נורא חבל שככה אתם מגיבים.
    סגור
  • 2.
    אם אגם בדיכאון ורוצח, סולחים לו? התשובה לא . יישב בכלא. (ל"ת)
    עלק דיכאון.... 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    היה צריך לחשוב קודם לכן. לטמטום יש מחיר, מר בן אל. (ל"ת)
    להציף את האמת 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור