ויראלי

בן אל תבורי חושף לראשונה: "רציתי להתאבד, הרגשתי בדיכאון"

הזמר חושף את הימים הקשים בפרידה מסטטיק: "לא רצחתי אף אחד, חס וחלילה, אבל התנערו ממני כמו ממישהו שרצח, בשיא הכנות, אחרי ההקלטות ישבתי על הספה ורציתי להתאבד. לא עניין אותי כלום"
מערכת ice |  4
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
בן אל תבורי, הראפר והזמר הישראלי המצליח, הוציא את השיר "דאדי כאן", כחלק מאלבום הקאמבק המצופה שלו. בשיר יש הופעת אורח של בנו הקטן תו פרינס בן החמש וגם של אביו שימי תבורי. אבל האם הכל באמת מסתדר שוב בחייו של הזמר הצעיר? בראיון למאקו הוא פתח הכל וסיפר על הימים הקשים שעברה ועל פירוק הצימוד עם סטטיק.
תבורי דיבר על המנהלים המשותפים: "רובם נעלמו. לא רצחתי אף אחד, חס וחלילה, אבל התנערו ממני כמו ממישהו שרצח. היו גם כמה שנשארו, אבל 95% נטשו, וזה היה לי מאוד קשה כאדם שאובחנה אצלו חרדת נטישה. גדלתי אצל סבתא שלי, לא עם אבא ואמא, וזה חלק מהקושי להתמודד עם זה שכולם נוטשים. בשיא הכנות, אחרי ההקלטות ישבתי על הספה ורציתי להתאבד. לא עניין אותי כלום". 
על היחסים כיום עם סטטיק: "יצא לנו לדבר פעם אחת, דווקא לא מזמן. זה היה כזה 'מה נשמע, מה שלומך', שיחה של חמש דקות עם חברים משותפים על הקו. זה קרה בפוקס. לא חשבתי שזה ייגמר כל כך מהר. חשבתי שאקבל גיבוי, כי בסוף חברות נמדדת במצבים הכי קשים. הכל באמת התחיל מזה שהודעתי לסטטיק שאני עוזב את הארץ בגלל ההקלטות, כי הרגשתי בדיכאון. אבל ציפיתי שהוא יגיד לי שהוא מאחוריי, וזה היה הפוך".
כזכור, השבוע בסרטון שפרסם בן אל ברשתות החברתיות, נשמע קולו הקטן והמתוק של תו אומר "אבא, תו אוהב אותך הכי הרבה בעולם". השיר עצמו, המתוכנן לצאת מחר (יום שלישי), נכתב מנקודת מבטו של הבן תו, כשהוא מספר על החוויה המיוחדת של להיות בנו של כוכב מוזיקה מפורסם כמו אביו.
"אתה בטח לא מבין בכלל איך זה להיות הבן שלך, להיות יורש שלך, לספוג את האש שלך..." שר בן אל בקטע מהשיר החדש. "הלוואי ואף פעם לא היית מפורסם כל כך, מגושם כל כך, מוגזם כל כך..."

בסרטון נראה בן אל משמיע לבנו את השיר החדש, כשתו מגיב בתמימות "זה יהיה לכל העולם?". לקראת הסוף מצטרף לסצנה המשפחתית גם סבו של תו, שימי תבורי, אביו של בן אל, שמבקש גם הוא להצטרף לשיר המרגש.
השיר "דאדי כאן" הוא טעימה ראשונה מאלבום הקאמבק של בן אל תבורי, שבחודשים האחרונים כבר שחרר ממנו מספר סינגלים כמו "אוטוטו", "לא מפחיד אותי" ו"דוך לחלל". השיר החדש מעניק הצצה אינטימית ומרגשת אל חייו המשפחתיים של הזמר הנערץ, מנקודת מבט ייחודית של בנו הקטן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מקוה שהכל יסתדר לך לטובה
    ב 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה עם השירים החדשים, ובעיקר יחסים טובים עם כל משפחתך ובמיוחד עם הבן שלך.
    סגור
  • 3.
    בן! תפתח פינת ליטוף! כתוב אני קורבן של החיים!
    שי 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה אתה יודע הקושי בחיים! אה?!? אלוהים בירך אותך בכל טוב ואתה עדיין מתלונן! חוצפן!
    סגור
  • 2.
    מרוב עצים לא רואים את היער
    זהרה 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחה ילדות גירושים ובעיות עם הורים גרושים גורמים תסביכים.
    סגור
  • 1.
    באמת שלא היית צריך לחזור
    יניב 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בן אגם נרקסיסט,קודם מתרץ את זה שהוא דביל ואז מתחילה התקרבנות ואח"כ מבינים שהוא עושה ראיון לצורך קידום שיר דבילי.באמת שהיית צריך להישאר בארה"ב כמה שיותר רחוק מישראל ומאיתנו.
    סגור