ויראלי

בן אל תבורי חוזר בתשובה? השינוי הקיצוני בחייו נחשף

בן אל תבורי חווה את התקופה המורכבת ביותר בחיים שלו, ואחרי שהעלה מספר סטורים שלו מניח תפילין ואף החל ללכת עם ציצית, נודע כי תבורי מתקרב מאוד לדת ואף ערך פגישה עם הרב קוק בטבריה
מערכת ice |  2
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם/ beneltavori)
בן אל תבורי חווה את התקופה המורכבת ביותר בחיים שלו. אחרי שנפרד מסטטיק בעקבות פרסום ההקלטות שלו עם האקסית, אורטל עמר, בכל הנוגע לבנם המשותף תו פרינס תבורי, שעוררה סערה גדולה במדינה, תבורי עבר לארצות הברית והחל לצאת עם הסטייליסטית של קים קרדשיאן, דני לוי. אלא שלאחרונה, השניים נפרדו בעקבות מריבה גדולה שהתפתחה ביניהם, וכעת נראה כי תבורי בדרך לעשות שינוי קיצוני בחיים שלו.
על פי דיווח היום (שני) באתר TMI, תבורי החל להתקרב לדת. אחרי שהכוכב העלה בשבועות האחרונים מספר סטורים לחשבון האינסטגרם שלו, בהם הוא צילם עצמו מניח תפילין ואף בסטורי נוסף ניתן לראות ציצית יוצאת ממכנסיו, נודע כי תבורי נפגש היום עם אחד הרבנים הגדולים בישראל - הרב קוק. תבורי נפגש עם הרב המקובל בטבריה, וקיבל את ברכתו לקראת האלבום החדש שבדרך, כך על פי הדיווח. 
כזכור, רק לפני מספר שבועות, נודע כי הקשר של תבורי, שהיה בזוגיות בשנתיים האחרונות עם הסטייליסטית דני לוי, שהגיע לסיומו בפיצוץ גדול. השניים חוו משבר חמור מאוד בזוגיות, ואחרי מריבה גדולה ביניהם, דני לוי החליטה לארוז מזוודה, לעזוב את הבית המשותף בו התגוררו בני הזוג, לקחה את הכלב שלהם ולעזוב את תבורי. מאז, השניים נמצאים בנתק מוחלט ונראה כי היחסים ביניהם הגיעו לסיומם באופן סופי כאמור.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערבים בשופר סל בפתח תקווה בסגולה כולם ערבים. (ל"ת)
    אלמונית 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד טמבל, זקוק לפסיכיאטר (ל"ת)
    יוסי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור