ויראלי

ההקלטות נחשפות: זה המסר המפתיע של תו פרינס

בהקלטות נשמע אומר תו פרינס הקטן מסרים מחזקים למי שאינה סבתו הביולוגית: "לסבתא יהודית, אני אוהב אותך, שתהייי בריאה ושלמה, אני הכי אוהב אותך בעולם", בהקלטה אחרת הוא אמר: "אני אוהב אותך סבתא יהודית, שיהיה לך ייום טוב ותהיי בריאה ושלמה"
מערכת ice |  1
בן אל ושימי תבורי (צילום אינסטגרם/ בן אל תבורי, פלאש 90/ תומר נויברג)
בנו של בן אל תבורי, תו פרינס, חי עם אמו אורטל עמר, למן יום הפרידה של הזוג לפני יותר משנתיים, אבל לאחר שבילה עם בן אל תבורי, אביו, בתקופה האחרונה עם חזרתו לישראל, אחרי למעלה של נתק כשגר בארצות הברית.
מסתבר שאמו דאגה שהקשר עם סבא שימי תבורי ואשתו יהודית באומן יהיה חזק ואיתן. ב-TMI פורסמו הקלטות אישיות של תו פרינס בהודות וואטסאפ, כשהוא שולח מסרים מחזקים ומעודדים לבאומן, סבתו הלא ביולוגית. 

בהקלטות נשמע אומר תו פרינס הקטן: "לסבתא יהודית, אני אוהב אותך, שתהייי בריאה ושלמה, אני הכי אוהב אותך בעולם", בהקלטה אחרת הוא אמר: "אני אוהב אותך סבתא יהודית, שיהיה לך ייום טוב ותהיי בריאה ושלמה"
באומן מסרה: "אני נהנית מהאהבה שלי כסבתא, תו עבורי כמו כל 14 נכדיי האחרים, אין הבדל בהרגשה. כפרה עליו אני מתה עליו. הוא קורא לי סבתא יהודית, שימי משתגע שהוא קורא לו שימי. ויש לו מזל גדול כי הוא זכה, אין אמא כמו אורטל, איזה חינוך נהדר, שפות תרבות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורטל ותו תבורי
    חני 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההקלטה והפירסום לא היה במקום אבל אני באמת מאחלת לך שתיהי מאושרת ותמשיכי לחיים מאושרים
    סגור